Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@20:52:32 GMT

بهترین هوادار سال فوتبال جهان+عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۶۰۱

بهترین هوادار سال فوتبال جهان+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

در حالیکه چند ماه تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی زمان باقی است، فیفا مراسم بهترین های فوتبال جهان را در میلان ایتالیا با حضور چهره های فوتبالی جهان برگزار می کند تا بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف در سال جاری میلادی معرفی شوند.

سیلویا گرکو مادر برزیلی که به همراه فرزند نابینایش در ورزشگاه برای تماشای فوتبال حاضر می‌شد به عنوان برترین هوادار انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیلویا گرسکو که فرزندش تولد زودرس داشت و به همین دلیل نابینا است و با مشکلات زیادی روبرو است ولی علاقه به فوتبال و تیم پالمیراس باعث شد تا مادرش تمام بازیهای پالمیراس را برای او گزارش کند.

 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهترین های فوتبال جهان هوادار فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه جوکر با روزی سه لیتر نوشابه خوردن بهترین بازیکن جهان شد؟

طرفداری پلاس | نیکولا یوکیچ تازه در میانه راه قرار داره اما همین حالا هم یکی از بزرگترین بسکتبالیست های تاریخه. با این حال از ابتدا همه چیز انقدر باب میل نبوده. داریم در مورد پسربچه ای حرف می زنیم که از ورزش کردن متنقر بود و هنوز هم اسب ها رو بیشتر از بسکتبال دوست داره. تو این قسمت از کوارتر پنجم سراغ داستان زندگی جوکر NBA رفتیم تا به شما نشون بدیم چطور یه بچه ای که از همون ابتدا اضافه وزن داشت و هر روز سه لیتر نوشابه می خورد، به بهترین بسکتبالیست جهان تبدیل شد.

قسمت دوازدهم کوارتر پنجم 

 

 

عوامل برنامه کوارتر پنجم  گوینده: علیرضا کوچک نویسنده: علی آقااحمدی  تدوینگر: علیرضا منوچهری  گرافیست: حسین خسروی  کارگردان: بهمن رضائی

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چگونه جوکر با روزی سه لیتر نوشابه خوردن بهترین بازیکن جهان شد؟
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟