Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حاشیه‌های تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست یک بر صفر آبی پوشان در شهرآورد ۹۰ پایتخت ادامه دار است و مهم‌ترین بخش این حواشی هم به اظهارات وریا غفوری علیه علی خطیر، معاون سابق این باشگاه باز می‌گردد.

خطیر که نقش پررنگی در حضور آندره آ استراماچونی ایتالیایی در ایران داشت پس از اختلاف عمیق با برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود استعفاء داد، اما واکاوی علل نتایج ضعیف آبی‌ها در چهار هفته ابتدایی لیگ رد پای خطیر در تشکیل تیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا غفوری، کاپیتان این فصل استقلال پس از پایان دربی ۹۰ در پاسخ به گلایه‌های یکی از هواداران مقصر اصلی نتیجه نگرفتن این تیم را فردی دانست که عامل اصلی جدایی ۱۵ بازیکن این تیم بوده و پس از فراری دادن آن‌ها خودش هم تیم را رها کرده است.

این اظهارات وریا را اگر در کنار گلایه برخی اعضای هیئت مدیره استقلال درباره جذب بازیکنان قرار بدهیم به این نتیجه می‌رسیم که شاید از دیدگاه آن‌ها خطیر بیش از هر فردی در وضعیت آشفته این روز‌ها تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود

این مدیر جوان و پرحاشیه در فصل نقل و انتقالات مسئولیت جذب بازیکن را عهده دار بود و تمام نفرات جدید باید با نظر مستقیم او به خدمت گرفته می‌شدند. در این میان میرشاد ماجدی که عضو فنی هیئت مدیره استقلال است و همچنین کامران منزوی و اسماعیل خلیل زاده به عنوان اعضای اقتصادی باشگاه نقشی در خرید بازیکنان نداشتند. خطیر این اقدام‌ها را هم با تائید امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه انجام می‌داد. البته تنها در ماجرای تمدید قرارداد وریا غفوری و سید حسین حسینی به دلیل درگیری‌ که بین خطیر با مدافع و دروازه بان استقلال به وجود آمد منزوی وارد عمل شده و توانست رضایت وریا و سید حسین را برای تمدید قرارداد جلب کند.

فعالیت‌های خطیر در نقل و انتقالات با جذب بازیکنانی مانند محمد بلبلی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، علی دشتی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، میلاد باقری همراه شد، اما او پس از جذب عارف غلامی در اعتراض به پررنگ شدن فعالیت‌های امیرهوشنگ سعادتی، مدیر برنامه‌های این بازیکن در استقلال و همچنین اختلاف با اعضای هیئت مدیره استعفاء داد که برخلاف قبل این بار استعفایش مورد قبول فتحی قرار گرفت.

حال بازیکنان و سرمربی‌ که با نظر خطیر جذب شده اند در هفته‌هایی ابتدایی لیگ برتر به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشته اند و استقلال که فصل را با هدف کسب عنوان قهرمانی آغاز کرده بود اکنون در رده پانزدهم قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس

از طرفی نباید از نقش خطیر در بحث استعفای احمد سعادتمند، رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه هم بی تفاوت عبور کرد. درگیری‌های خطیر با وینفرد شفر، تیم بستن او همراه با امیدرضا روانخواه، عملکرد ضعیف این مدیر در ماجرای تمدید قرارداد با آیاندا پاتوسی که در نهایت سبب جدایی هافبگ افریقایی شد، تن دادن خطیر به جدایی راحت نفرات کارامدی مانند آرمین سهرابیان، روح الله باقری، امید نورافکن، فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری، افزایش بی دلیل مبلغ قرارداد توافق شده با استراماچونی، اخلال ایجاد کردن در روند مذاکره با برخی بازیکنان مدنظر باشگاه مانند رضا اسدی و ارسلان مطهری از سوی خطیر و در جریان قرار نگرفتن اعضای هیئت مدیره از نحوه عقد قرارداد‌ها و مبلغ بازیکنان جزء مواردی است که گزارش آن‌ها از سوی سعادتمند در اختیار وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت و در نهایت این موضوع سبب جدایی رئیس هیئت مدیره باشگاه شد.

انتهای پیام/

نقش معاون مستعفی در قرارداد‌های بازیکنان استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی «حسین فرزندی» را بعنوان مديرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی قاسمی رئیس هیئت مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را بعنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

حسین فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قائم مقام سازمان بسیج صدا و سیما مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلوزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره