Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:05:19 GMT

همایش فصلی خانه احزاب یازدهم مهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۷۸۳

همایش فصلی خانه احزاب یازدهم مهر برگزار می‌شود

همایش فصلی خانه احزاب ایران با عنوان نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم مهر در محل تالار همایش‌های وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در جلسه عصر دوشنبه شورای مرکزی جزئیات برنامه همایش فصلی خانه احزاب به بحث گذاشته شد و مقرر شد هیات رئیسه و رئیس کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب هرگونه تغییر و جابجایی که در جزئیات برنامه لازم بود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه مقرر شد هر سه فراکسیون خانه احزاب در بحث‌های مربوط به همایش به تعداد و زمان مساوی فرصت ارائه نقطه‌نظرات خود را داشته باشند.

در این همایش علاوه بر دبیرکل‌ها و اعضای شورای مرکزی احزاب و تشکل‌های سیاسی از مسئولین قوای سه‌گانه و شورای نگهبان و فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی همچنین شخصیت‌های علمی و دانشگاهی نیز شرکت و به ارائه نقطه‌نظرات خود در قالب میزگرد خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همایش فصلی خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که قرار بود در دانشگاه لیل فرانسه برگزار شود بازتاب زیادی در محافل سیاسی رسانه‌ای این کشور داشته است.

لوفیگارو در این باره نوشت: این همایش توسط انجمن‌های دانشجویی طرفدار فلسطین سازمان یافته و قرار بود ژان لوک ملانشون رئیس حزب فرانسه تسخیر ناپذیر و ریما حسن نامزد انتخابات مجلس اروپا در آن سخنرانی کنند که به ناگهان لغو شد.

مسئولان دانشگاه شهر لیل در شمال فرانسه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردند: با توجه به تنش‌های بین المللی در روز‌های اخیر به ویژه عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل با برگزاری این کنفرانس با عنوان فلسطین آزاد مخالفت کرده اند!

سخنگوی حزب فرانسه تسخیر ناپذیر گفت: لغو ناگهانی همایش فلسطین یک سانسور واقعی است که هیچگونه توجیهی ندارد.

به گفته رسانه‌ها این همایش سرانجام به همت انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین روز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) در یکی از خیابان‌های شهر لیل فرانسه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود