Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@17:06:25 GMT

غلامپور: حسینی ۱۲۰ درصد بی‌تقصیر بود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۷۹۷

غلامپور: حسینی ۱۲۰ درصد بی‌تقصیر بود

روز گذشته استقلال در برابر رقیب سنتی خودش تن به شکست داد تا همچنان در حسرت به دست آوردن پیروزی بماند.

این در حالی است که بازی روند متعادلی را دنبال می‌کرد که مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس در ابتدای ورودش به زمین موفق شد دروازه استقلال را در دقیقه ۸۱ باز کند تا سید حسین حسینی پس از دریافت این گل مورد انتقادات بعضی از هواداران این تیم و حتی بعضی پیشکسوتان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط مربی دروازه‌بان‌های استقلال بهزاد غلامپور با رد این صحبت‌ها گفت: «من با اطمینان کامل به شما می‌گویم که حسینی ۱۲۰ درصد در پذیرفتن این گل هیچ تقصیری نداشت و از همه شما می‌خواهم که گوش به این حرف‌ها ندهید همان‌طور که ما هم برای این‌گونه صحبت‌ها که فقط قصد حاشیه پردازی دارند وقتمان را تلف نمی‌کنیم.»

بهزاد غلامپور در ادامه صحبت‌هایش در خصوصاً اینکه گفته می‌شود او تمرینات خوبی را برای حسینی در نظر نمی‌گیرد گفت: «ما بنا به وظیفه‌ای که داریم در تمرینات به تمام‌کار‌هایی که باید انجام دهیم می‌پردازیم و بقیه ماجرا را به روند بازی در مستطیل سبز می‌سپاریم. من حتی نمی‌گویم که این گل حاصل بدشانسی حسینی بوده است بلکه این گل یک‌چیز کاملاً عادی است و اگر بخواهم به این حرف‌ها توجه کنم از کار خود باز می‌مانم پس بنابراین ترجیح می‌دهم سکوت کنم تا آرامش تیم بر هم نخورد، اما بدانید حسینی درصحنه گل کاملاً درست جاگیری کرد و دیگر صحبت در مورد آن گل هیچ لزومی ندارد.»
وی درباره حضور حسینی در تمرینات امروز هم اظهار داشت: «حسینی هم مثل بقیه بازیکنان امروز در تمرینات حاضر شد و کارش را دنبال کرد و امیدوارم در ادامه بتوانیم در بازی‌های بعدی نتایج گذشته را جبران کنیم.»

غلامپور در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید نبود یک رقیب در روند آمادگی حسینی تأثیرگذار بوده است گفت: «این سؤال همان حاشیه‌ای است که من کاملاً با آن بیگانه هستم. من همواره سعی کرده‌ام کار خودم را به‌دور از حاشیه‌ها پی گیری کنم و به همین خاطر جواب هیچ‌کدام از هجمه‌هایی که بعد از بازی در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح‌شده است را نخواهم داد ضمن اینکه برای همه این نظرات احترام قائل هستم باید اضافه کنم که پرداختن و دامن زدن و جواب دادن، با اصول من در تمام این سال‌ها مغایرت دارد.»

غلامپور که خودش یکی از کسانی است که سابقه زیادی در دربی‌ها دارد در پایان گفت: «همچنان با تمام انگیزه در تمرینات کار خودمان را پی می‌گیریم و همین‌جا هم به همه می‌گویم حسینی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران و امیدوار است در روز‌های آتی هم پیراهن شماره یک تیم ملی را بر تن کند. پیراهنی که استحقاقش را دارد.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه استقلال دربی غلامپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تمرینات سخت هادی چوپان + فیلم | گرگ پارسی برای مستر المپیا خیز برداشت

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند هادی چوپان در مستر المپیای امسال که در مهر ماه برگزار می‌شود به راحتی قهرمان خواهد شد.

کد خبر 844816 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی بدنسازی و رزمی

دیگر خبرها

  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • ون ها و زن ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • پایان مصدومیت سردار
  • ۴۱ درصد تصادفات منجر به فوت عابرین پیاده می‌شود
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • تصاویر تمرینات سخت هادی چوپان + فیلم | گرگ پارسی برای مستر المپیا خیز برداشت
  • درصد خطای پیامک‌های تخلفات رانندگی چقدر است؟
  • درصد خطای پیامک‌های تخلفات رانندگی قدر است؟