Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس» رئیس ائتلاف «آبی و سفید» دوشنبه شب در یک نشست خبری اعلام کردند که دو طرف درباره تشکیل «دولت وحدت ملی» با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

اخبار بین الملل- به گزارش پایگاه خبری یونیوز، نتانیاهو گانتس تاکید کردند که اعضای دو حزب از فردا(سه‌شنبه) مذاکرات خود را در خصوص تشکیل کابینه ائتلافی آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو چند روز پیش با انتشار یک پیام ویدئویی، ضمن پذیرش شکست در تشکیل ائتلاف راست‌گرا، از گانتز دعوت کرد تا با هم ملاقات جدی برای تشکیل کابینه فراگیر داشته باشند، اما گانتز پیشنهاد نتانیاهو رئیس حزب لیکود مبنی بر نخست‌وزیری چرخشی و ائتلاف برای کابینه فراگیر را رد کرد.

نتانیاهو در این پیام ویدئویی ضمن درخواست از گانتز برای ورود به ائتلاف با او، اذعان کرد که احزاب راست‌گرا در رژیم صهیونیستی قادر به تشکیل یک کابینه ائتلافی نیستند و به همین دلیل ائتلاف باید تا جایی که می‌شود گسترده‌تر باشد.

بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته بعد از کسب یک کرسی کمتر از حزب ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری «بنی گانتز» در انتخابات سراسری فلسطین اشغالی، از گانتز خواسته بود تا «دولت متحد» و کابینه فراگیر تشکیل دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نتانیاهو بنی گانتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دیدار مدیرکل زنان و امور خانواده و معاون هماهنگ کننده استان های وزارت کشور با دبیر جایزه جوانی جمعیت  در محل دبیرخانه دائمی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت صورت گرفت، دکتر ابوطالب شفقت معاون‌هماهنگ کننده استان‌های وزارت کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: تمام ظرفیت استان‌های وزارت کشور در برپایی باشکوه و فراگیر این رویداد بزرگ ملی در اختیار دبیرخانه جایزه قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به اندازه وسع مان مثمرثمر باشیم.

دکتر شفقت همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانداری‌ها و مراکز فعال استانی در برگزاری این جایزه ملی تاکید کرد و گفت:قطعا با همسویی و ایجاد انگیزه برای استان‌ها می‌توانیم شاهد جریان فراگیر و گسترده‌ای در سراسر کشور باشیم.

در ادامه این دیدار زینب اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با تقدیر از این حرکت گسترده ملی گفت:درگیر کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در جهت تقویت و گسترده‌تر برگزار کردن این رویداد بزرگ ملی کاری نیکو و پسندیده است و امیدوارم در ادامه نیز با تمام توان و قوا امور مربوط به برگزاری این رویداد طرح ریزی و اجرا شود.

در این دیدار محمد حسین علی پور دبیر دومین جایزه جوانی جمعیت، جلال غفاری دبیر اجرایی، علی شجاعی فر قائم مقام دبیراجرایی، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، سیدعلیرضا تقدیری مدیر بخش تلویزیون اینترنتی، میلاد اسدی مدیر بخش رسانه‌های نوین و علی رضا رهنما مدیر امور استان‌های جایزه ملی جوانی جمعیت حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان درباره تحولات منطقه
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • وعده صادق اقدامی محدود و نه فراگیر بود
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم