Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@15:42:59 GMT

تصویر| جدیدترین عکس تازه‌داماد سینما و همسرش

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۸۳۶

تصویر| جدیدترین عکس تازه‌داماد سینما و همسرش

آفتاب‌‌نیوز :

باران خوش اندام، همسر امیرحسین صدیق نوشت: سپاس از مهربان هم سرم که جز خرد از او نیاموختم و افتخار داد تا آفتاب هر روزم و ماه هرشبم باشد. تا در چشمان زیتونی‌اش جنگل را و در قلب مهربانش دریا را در موج موج شعرم داشته باشه... و نتیجه این مهربانی بارانی باشد که اکنون می‌بارد و گل می‌کند.. همسرم، امیرحسین صدیق دوستت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..(بدون سانسور). و من امروز سی و سه ساله شدم.

امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در تهران است و اولین حضورش در تلویزیون را با مرضیه برومند در قصه‌های تا به تا تجربه کرد و بعد از آن در مجموعه‌هایی همچون ورثه آقای نیکبخت، کارآگاه شمسی و دستیارش مادام، کتابفروشی هدهد و همه بچه‌های من حضور داشته است. وی همچنین اجرای برنامه «کتاب باز» را از شبکه نسیم بر عهده داشته است.

امیرحسین صدیق سال‌ها با مادرش زندگی می‌کرد و در ۴۶ سالگی با باران خوش‌اندام ازدواج کرد. خوش اندام‌شاعر و تصنیف‌سرا است.

صدیق که به ورزش و سفر علاقه زیادی دارد، قبلا به همراه مادرش در روستا زندگی می‌کرد و یکی از دلایلی که از تهران به روستا مهاجرت کرد این بود که در روستا مجسمه‌سازی می‌کرد.

صدیق پیشتر درباره این تصمیمش گفته بود در سن ۳۰ سالگی تصمیم گرفتم که وقتی ۴۰ ساله شدم دیگر تهران زندگی نکنم و خوشبختانه موفق شدم قبل از ۴۰ سالگی به این رویایم جامه عمل بپوشانم و با همه سختی‌هایی که داشت عاقبت در روستای کمرد ساکن شدم. حدود ۷ سال پیش یک باغ قدیمی در کمرد خریدم و شروع به ساخت خانه‌ام در باغ کردم، البته از وقتی اولین اتاق ساخته شد من به اینجا نقل مکان کردم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین رتبه جهانی دانشگاه تهران/ جایگاه نخست ملی در مهندسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دانشگاه تهران در ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس، در همه حوزه‌های موضوعی حیطه کلان «مهندسی و فناوری» که ایران در آنها صاحب رتبه است، دارای جایگاه نخست ملی است. در حوزه موضوعی «علوم کامپیوتر و سامانه‌های اطلاعاتی»، دانشگاه تهران که در ویرایش ۲۰۲۳ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس، دومین دانشگاه کشور بود، اکنون در ویرایش ۲۰۲۴ این رتبه‌بندی، رتبه ۳۵۰-۳۰۱ جهانی و جایگاه نخست ملی را از آن خود کرده است.

دانشگاه تهران در حوزه موضوعی «مهندسی شیمی» جایگاه خود به عنوان اول ملی را حفظ کرده و در «مهندسی برق و الکترونیک» نیز با حضور در رتبه جهانی ۲۵۰-۲۰۱، دارای جایگاه نخست ملی است. در حوزه موضوعی «مهندسی مکانیک، هوافضا و ساخت و تولید» نیز دانشگاه تهران در رتبه ۲۵۰-۲۰۱ دنیا و نخست ملی قرار گرفته است.

دانشگاه تهران در حوزه موضوعی «مهندسی نفت» با رتبه ۳۲ جهانی، دارای رتبه اول ملی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در حیطه کلان «علوم اجتماعی و مدیریت»، همانند آنچه که در ویرایش‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس اتفاق افتاده بود، در ویرایش ۲۰۲۴ این رتبه‌بندی نیز دانشگاه تهران تنها دانشگاه کشور است که در این حیطه دارای رتبه می‌باشد.

دانشگاه تهران در حوزه موضوعی «مطالعات مدیریت و کسب‌وکار» در رتبه جهانی ۵۵۰-۵۰۱ و در حوزه موضوعی «آمار و تحقیق در عملیات» در رتبه جهانی ۲۵۰-۲۰۱ قرار گرفته است.

در حوزه موضوعی «کشاورزی و جنگلداری» نیز همانند ویرایش‌های پیشین رتبه‌بندی موضوعی کیو اس، دانشگاه تهران رتبه نخست ملی را حفظ کرده است و در ویرایش ۲۰۲۴ این رتبه‌بندی در رتبه جهانی ۲۵۰-۲۰۱ قرار دارد.

در حیطه کلان «علوم طبیعی» نیز دانشگاه تهران در حوزه‌های موضوعی شیمی (۳۵۰-۳۰۱) و ریاضیات (۴۵۰-۴۰۱) در جایگاه نخست ملی و در فیزیک و علوم نجوم (۵۰۰-۴۵۱) و در علم مواد (۳۵۰-۳۰۱) در رتبه دوم ملی قرار گرفته است. دانشگاه تهران در ویرایش پیشین رتبه‌بندی موضوعی کیو اس در رتبه دوم ملی از نظر حوزه موضوعی ریاضیات جای گرفته بود که در ویرایش ۲۰۲۴ به جایگاه نخست ملی در این زمینه رسیده است.

کد خبر 6083757

دیگر خبرها

  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • جدیدترین رتبه جهانی دانشگاه تهران/ جایگاه نخست ملی در مهندسی
  • جوجه‌ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه رسید