Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 نخست وزیر روسیه در روزهای گذشته در پاسخ  به یکی از مقام‌هاش ارشد نیروی هوایی آمریکا که مدعی شده بود طرحی برای از کار انداختن پدافند هوایی یکپارچه روسیه در «کالینینگراد» را داد، ادعای او را «احمقانه» خواند.

به نوشته وبگاه «استرایپس» ژنرال «جف هریگین» فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اروپا هفته گذشته در نشست خبری در دفتر وبگاه «بریکینگ دیفنس» در واشنگتن مدعی شده بود که نیروی هوایی این کشور طرحی را برای از کار انداختن سامانه دفاع هوایی یکپارچه روسیه در کالینینگراد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال مطرح شدن این ادعا، «دیمیتری مدودوف» نخست وزیر روسیه نیز در این زمینه در گفت‌وگو با یک رسانه روسی اظهار داشت، پنتاگون بهتر است به جای از کار انداختن سامانه‌های دفاع هوایی فعال روسیه در کالینینگراد  بر رفع نقایص سامانه‌های دفاع هوایی خود تمرکز کند.

دفاع هوایی کالینینگراد مجهز به انواع سامانه‌های دفاع هوایی از عمده دغدغه‌های آمریکا و متحدان اروپایی این کشور محسوب می‌شود.

موشک اسکندر

 

مدودوف اظهار داشت، نیازی به اظهار نظر در مورد همه سخنان احمقانه ژنرال‌های آمریکایی نیست.

نخست وزیر روسیه خطاب به ژنرال آمریکایی گفت: «شما بهتر است به تجارت خود بپردازید و از با دفاع ضد موشکی و سامانه‌های تولید شده ساخت آمریکا مراقبت کنید.»

مدودوف حمله پهادی اخیر نیروهای یمنی به عربستان سعودی را «شکست مفتضحانه» خواند که ناشی از ناتوانی سامانه دفاع موشکی «پاتریوت» ساخت آمریکا برای محافظت از تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، او در این مصاحبه به کارلسون گفت: شاید به نظر خنده دار بیاید امابه طور پیش فرض تصور می کنم دستگاه هایی که استفاده می کنم، در معرض خطر قرار دارند. زیرا کاربران از آیفون یا از موبایل اندروید استفاده می کنند و پس از آنچه در آمریکا تجربه کردم، از لحاظ امنیتی، اعتماد بسیار اندکی به پلتفرم هایی دارم که در آمریکا توسعه یافته اند.

او در بخشی از این مصاحبه گفت روسیه را ترک کرده چونه نمی توانست از هیچ دولتی دستور بگیرد. او درباره خروج از روسیه و سعی در اقامت از شهرهای مختلف از جمله برلین، لندن، سنگاپور سانفرانسیسکو گفت: ترجیح می دهم آزاد باشم تا از هرکسی دستور بگیرم.

به گفته او در این اماکن بروکراسی برای استخدام نیروهای مستعد جهانی بسیار طاقت فرسا بوده است. همچنین وی اشاره کرد در سانفرانسیسکو مورد حمله مردانی قرار گرفته که سعی داشتند موبایل او را سرقت کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد آژانس های امنیتی آمریکا از جمله اف بی آی توجه خاصی به او دارند. این سازمان ها سعی کرده اند یکی از مهندسان او را به استخدام خود دربیاورند تا به پلتفرم تلگرام نفوذ کنند.

دوروف درباره آزادی بیان نیز معتقد است بزرگترین موانع این حوزه دولت ها نیستند بلکه رقبای بزرگی مانند اپل و گوگل به شمار می آیند. بنیانگذار تلگرام در این باره افزود: این ۲ پلتفرم می توانند هرچیزی که فرد می خواند و روی موبایلش به آنها دسترسی دارد را سانسور کنند.

کد خبر 6080846

دیگر خبرها

  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • چرا سیلی ایران به اسرائیل خیره‌کننده است؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها: فقط به فکر منافع خودتانید؟
  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست