Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:03:39 GMT

سرنوشت فرهاد مجیدی هفته آینده مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۹۷۲

در هیاهوی شهرآورد تهران، مهدی تاج اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال را فرا خواند تا حرف‌های آن‌ها را درباره فرهاد مجیدی بشنود.

اخبار ورزشی- قرار بود در این جلسه، مجیدی هم حضور داشته باشد، اما تاج ترجیح داد اول حرف‌های کمیته فنی را بشنود. حمید استیلی و تاج پشت درهای بسته روبه‌روی مرتضی محصص، اکبر محمدی، میرشاد ماجدی و سایر اعضای کمیته فنی نشستند و البته محمدرضا ساکت و محمود شیعی هم در این جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کمیته فنی از هر گونه توضیح درباره آنچه در این جلسه گذشت خودداری می‌کنند و فقط می‌گویند قرار شده تاج تا پایان هفته درباره تیم امید تصمیم‌گیری کند، ولی یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال مدعی است اعضای کمیته فنی بعد از بحث و تبادل نظر با هم خواهان قطع همکاری با فرهاد مجیدی شدند و برداشت فنی‌شان این بود که عملکرد فرهاد طی این مدت نشان می‌دهد او نمی‌تواند این تیم را به المپیک برساند، اما مهدی تاج بعد از شنیدن حرف‌های اعضای کمیته فنی، تقاضای یک جلسه دوباره کرد و قرار شد تصمیم نهایی را بعد از صحبت‌های خصوصی با حمید استیلی و فرهاد مجیدی اعلام کند.

استیلی و ماجدی برای قرعه‌کشی به تایلند می‌روند

چهارم مهرماه قرعه‌کشی بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و حمید استیلی به عنوان مدیر فنی تیم امید همراه میرشاد ماجدی، عضو کمیته فنی و رئیس کمیته آموزش که شناخت خوبی از تایلند دارد، به این مراسم می‌روند. در این مراسم مشخص می‌شود امیدهای ایران برای رسیدن به المپیک با چه تیم‌هایی همگروه خواهند شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی مهدی تاج شهرآورد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بعد از بازی یکشنبه برابر رئال، خوان لاپورتا مستقیما با ژاوی در مورد آینده حرف خواهد زد تا متوجه شود شانسی برای منصرف کردنش از جدایی دارد یا خیر. او می خواهد بداند ژاوی تا چه اندازه روی تصمیمش جدی است. 

طبعا اگر بارسا رئال را ببرد، اصرار لاپورتا برای تغییر عقیده ژاوی بیشتر خواهد شد اما تحت هر شرایطی رئیس ابتدا دوست دارد ژاوی را حفظ کند و در غیر این صورت به دنبال جانشینش خواهد رفت. موندو از رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسا، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی در صورت جدایی او نام برده است.

دیگر خبرها

  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی