Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گاردین در گزارشی به موضوع باند‌های خلافکار و جرایم خشونت آمیز در انگلیس و یکی از مناطق پایتخت این کشور پرداخته و می‎گوید نا امنی و شمار جرایم و فروش مواد مخدر در لندن به فور دیده می‌شود. تاریخ انتشار: 04:00 - 02 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۱۸۴۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ خشونت‌های ناشی از حمل سلاح سرد و چاقوکشی به معضلی جدی در انگلیس و به ویژه در شهر لندن تبدیل شده که با وجود اعتراضات و جان باختن شمار بسیاری از جوانان این کشور هنوز اقدامی جدی برای آن صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش گاردین، منطقه Camden Lock نام یکی از مناطق در شمال شهر لندن است که به محله خلافکاران شهرت دارد. باند خلافکاران در این منطقه ۷۰ نفر عضو دارد که اعضای آن به راحتی مواد مخدر هروئین و کوکائین را در اختیار جوانان قرار می‌دهند.  
به گفته شهروندان منطقه باند‌های خلافکار چنان در این منطقه رخنه کرده و قدرت یافته‎اند که حتی افسران پلیس هم جرات مقابله با آنان را ندارند.   وضعیت بحرانی جرایم سلاح سرد 
منطقه Camden Lock یکی از مناطق بحرانی است که در آن جرایم خشونت آمیز با فروش مواد مخدر و سوء استفاده از نوجوانان در فروش و قاچاق مواد مخدر شکل گرفته است.     در اوایل همین ماه شهروندان این منطقه شاهد ۳ قتل در ۵ روز بودند که تنها با انگیزه انتقام جویانه رخ داد.
گزارش قتل‌های روی داده در این منطقه درخواست‌ها برای حفاظت بیشتر نیرو‌های پلیس از منطقه و سرمایه گذاری در پروژه‌های حامی جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی را افزایش داده است.   بیشتر بخوانید: شمار قربانیان چاقوکشی در لندن طی یک ماه اخیر به ۷ نفر رسید     نا امنی در منطقه 
با وجود افزایش درخواست‌ها از پلیس لندن، اما به گفته مردم منطقه در واقع هیچ اقدامی از سوی پلیس پایتخت انگلیس صورت نگرفته و منطقه همچنان نا امن است و مردم از بیرون رفتن از خانه‌های خود هراس دارند.   آمار جرایم 
در منطقه Camden Lock در ماه‎های منتهی به می ۲۰۱۹ جرایم خشونت آمیز علیه اشخاص ۷۱۴۳ مورد به ثبت رسید که بر اساس آمار‌ها افزایش ۶۰ درصدی داشته است.   در ماه ژوئیه ۳۷۹ مورد جرم در نیم مایلی Queen’s Crescent به ثبت رسید. بین ماه اوت ۲۰۱۸ و جولای ۲۰۱۹ بیش از ۴ هزار جرم در اطراف قلمرو QC Blox توسط افسران پلیس به ثبت رسید.         در بخش Bedfordshire که به منطقه خلافکاران نزدیک است ۳۴ هزار نفر مواد مخدر کوکائین مصرف می‌کنند که ارزش این مواد سالانه ۵۳.۸ میلیون دلار است.
بر اساس آمار‌ها از ماه مارس ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹، ۴۳۵۱۶ مورد جرایم ناشی از حمل سلاح سرد در انگلیس و ولز به ثبت رسیده که این میزان از جرایم از ماه مارس ۲۰۱۲ تا مارس ۲۰۱۳ به بالای ۸۰ درصد رسیده است.

به گفته تحلیلگران کاهش نیرو‌های پلیس در انگلیس به ویژه در پایتخت این کشور یکی از عوامل اصلی افزایش باند‌های خلافکار و جرایم خشونت آمیز در خیابان هاست که عمدتاً در اثر ریاضت اقتصادی و کاهش بودجه پلیس رخ داده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: باند خلافکار انگلیس لندن جرایم چاقوکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید

دریافت 26 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک خانم فلسطینی پس از ممانعت پلیس رژیم، در ورودی غربی مسجد در باب السلسله بر ورود خود اصرار می‌کند اما پلیس اجازه ورود نمی‌دهد.

کد خبر 846637 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران