Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@12:39:58 GMT

برنامه شهرداری برای مقابله با سد معبر در شهرضا

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۷۷۹۶

برنامه شهرداری برای مقابله با سد معبر در شهرضا

معاون خدمات شهری شهردار شهرضا از طرح جدید این شهرداری برای مقابله با سد معبر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدحسین کوهی‌زاده اظهار کرد: بسیاری از مغازه‌داران با گذاشتن کالا و اجناس خود در مقابل مغازه و با اشغال پیاده‌رو و معابر عمومی موجب اخلال در رفت و آمد عابران پیاده می‌شوند.

وی اضافه کرد: این گروه از کسبه سبب نازیبایی و آشفتگی منظر شهری و ایجاد خطر، برای شهروندان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهردار شهرضا با بیان اینکه افراد باید قبل از ایجاد شغل جدید موقعیت محل کسب را متناسب را تهیه کنند تا ناچار به استفاده از پیاده‌رو نشوند، تآکید کرد: واحد تخلفات شهری و ساختمانی شهرداری به‌طور جدی و قاطع نسبت به رفع سد معبر وارد عمل شده و هیچ‌گونه اغماضی در این خصوص لحاظ نمی‌شود.

کوهی‌زاده با بیان اینکه بسیاری از کسبه در برابر اعمال قانون مقاومت و گاه با ماموران برخورد لفظی می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر همه شهروندان به قانون احترام بگذارند، نیازی به اعمال قانون و جریمه کردن و اتلاف وقت و هزینه نیست.

وی گفت: به استناد شکایات متعدد مردمی در خصوص سد معابر توسط دستفروشان و مغازه‌داران تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز از پیاده‌روها یا نصب شده بر درختان جمع‌آوری شد.

معاون خدمات شهری شهردار شهرضا تصریح کرد: تنها در یک شبانه روز ۵۸ عدد از این تابلوها جمع‌آوری شد که این آمار نشان‌دهنده آن است که شهروندان آنگونه که باید به قوانین پایبند نیستند.

کد خبر 390698

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرضا شهرداری مدیریت شهری سد معبر خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: دستورالعمل‌های لازم شامل انجام سم پاشی و دیگر موارد مقابله‌ای برای جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در تهران به سازمان بوستان‌ها و فضای سبز ابلاغ شده است. حسین نظری افزود: سازمان بوستان‌ها هم اعلام کرده که هماهنگی‌های لازم در کمترین زمان برای انجام اقدامات مقابله‌ای آغاز می‌شود. معاون شهردار تهران گفت: بیشتر اوقات طغیان سفیدبالک‌ها از مناطق جنوبی شروع می‌شود که با انجام تدابیر پیشگیرانه جلوی طغیان آنها گرفته خواهد شد. سفید بالک توت، حشره کوچک سفید رنگی است که به علت در دسترس بودن میزبان گیاهی (توت و زیتون) و همچنین فعال نبودن یا نبود دشمنان طبیعی و کار آمد در فضای سبز شهر تهران به حالت طغیانی در آمده است. سفید بالک‌ها برای انسان بی‌ضرر هستند و تنها از شیره گیاهان میزبان تغذیه می‌کنند و سبب ضعف و در نهایت خشک شدن گیاه می‌شوند و در صورت افزایش بیش از حد در هوا مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • هشدار به شهروندان شیرازی
  • هشدار هواشناسی به شهروندان شیرازی
  • هشدار نارنجی هواشناسی و لزوم آمادگی مردم و شهرداری
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان
  • آماده باش نیرو‌های خدمات شهری مشهد تا دوشنبه ۲۷ فروردین