Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:33:38 GMT

نیم نگاه شاگردان دنیزلی به صدر جدول

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۷۸۴۴

نیم نگاه شاگردان دنیزلی به صدر جدول

تراکتور در ایستگاه پنجم لیگ برتر در تهران میهمان سایپا است.

به گزارش ایسنا، این دیدار از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا (چهارشنبه سوم مهرماه) از ساعت 16:15 در ورزشگاه پاس قوامین تهران به میزبانی سایپا برگزار می‌شود.

تراکتور و سایپا تاکنون 22 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که هشت پیروزی نصیب تراکتور و چهار پیروزی نیز نصیب سایپا شده است؛ همچنین 10 دیدار این دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور با هدایت مصطفی دنیزلی یکی از تیم‌های خوب لیگ نوزدهم هست؛ به طوری که با هشت امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و فاصله‌اش با صدر جدول تنها یک امتیاز است که احتمال دارد در صورت غلبه بر سایپا، تراکتور به صدر جدول نیز برسد.

سایپا فصل جاری را با هدایت ابراهیم صادقی و تیمی جوان آغاز کرده و با هفت امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد. آمار گلزنی سایپا بسیار خوب است و در سوی دیگر تراکتور نیز در چهار بازی گذشته گلی دریافت نکرده است.

تجربه نشان داده که تراکتور در هیچ کجای ایران به ویژه شهر تهران، تنها نیست و مطمئناً استقبال خوب هواداران این تیم می‌تواند کمک حال تراکتور در این بازی حساس باشد.

محمدرضا خانزاده و مازولا دو مصدوم تراکتور هستند که به بازی با سایپا نمی‌رسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085813

دیگر خبرها

  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول