Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف زاده مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: دیروز در گشت مشترک بازرسین واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف با ادارات دامپزشکی و بهداشت محیط از واحد‌های صنفی قصابی سطح شهر بازرسی شد.

او افزود: در این گشت از یک واحد صنفی قصابی مقدار ١١١ کیلوگرم گوشت فاسد و غیر قابل مصرف به ارزش ریالی ۶/۹۸۰/۰۰۰ کشف و ضبط، و پرونده آن برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همشهریان عزیز می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا به شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

گوشت قرمز فاسد در مهاباد کشف و ضبط شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هشتادو یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار با حضور وزیر اقتصاد و با همکاری اتاق های اصناف و اتحادیه های سراسر کشور برگزار شد.

دراین جلسه گفته شد؛ حدود ۳۰۰ هزار پروانه کسب با همت اتاق اصناف از پروانه کاغذی تبدیل به کد یکتا شده است و حدود ۲ میلیون پروانه دیگر نیز در دست اقدام است. همچنین مقرر شده است که تا ۲۶ اردیبهشت دیگر پروانه کاغذی در دست کسبه و واحد‌های صنفی نباشد و اگر کسی اقدام به دریافت کدیکتا نکرده باشد از دریافت خدمات حکومتی محروم گردد.

در همین رابطه سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: در موضوع پروانه‌های صنفی اتاق اصناف مسئول راهبری است و دست اندرکاران واقعی خود اتحادیه‌ها هستند. از همین رو امیدواریم که با پایان حکم قانونی تسهیل مجوز‌ها بتوانیم گزارش محقق شدن این امر به رییس جمهور محترم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: با تحقق این امر دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت که بسیار دقیق‌تر و آسانتر و ارزان‌تر خواهد بود.در ادامه این جلسه از نمایندگان اتحادیه که در جریان اجرای تبدیل پروانه کسب‌های کاغذی به شناسه یکتا فعال بوده اند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اعتبار خارج شدن پروانه‌های کسب کاغذی حکم قانون است

در ادامه این جلسه تاکید شد که از اعتبار خارج شدن پروانه‌های کسب کاغذی حکم قانون است. قانون یکتا به منظور یکپارچه سازی شناسایی فعالان صنفی و شناسایی راحت‌تر آنها در دریافت خدمات دولتی تصویب شده است. شایان ذکر است که نداشتن شناسه یکتا با قطع دریافت خدمات دولتی موجب حذف افراد فاقد مجوز خواهد شد.

یکی از نمایندگان صنفی نیز دراین جلسه تاکید کرد: اصناف هیچ گونه مشکلی در اجرای این قانون ندارند اما وجود قوانین تشویقی موجب پیشبرد سریعتر کار خواهد شد. همچنین درخواست می شود که در مورد واحدهایی که درگیر قوانین موروثی هستند، تمهیداتی اندیشیده شود. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت
  • کشف ۱۲۵ کیلوگرم گوشت و آلایشات مرغ فاسد در جغتای
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • ۴۰کیلو فرآورده گوشتی و لبنی فاسد در دماوند کشف و معدوم شد