Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کودک ۸ ساله سنگ نورد در جریان مسابقاتی دچار سقوط از ارتقاع شده و حال مساعدی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، یک کودک سنگ نورد اصفهانی در جریان برگزاری مسابقاتی در فولادشهر از ارتفاع ۸ متری سقوط کرده و آسیب جدی دیده که در حال در بیمارستان بستری شده است. گفته می‌شود حال وی چندان مساعد نیست. هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده و قرار است هیات اصفهان برای روشن شدن ماجرا تشکیل جلسه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره فدراسیون کوهنوردی اطلاعیه‌ای را صادر کرد:

درپی وقوع حادثه تلخ سقوط یکی از نونهالان سنگنورد در مسابقه درون باشگاهی در اصفهان که منجر به آسیب این ورزشکار عزیز گردید، فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق و اظهار همدردی با خانواده ایشان، از هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان خواست تا در اسرع وقت ضمن بررسی حادثه و برخورد جدی با مسببین آن، گزارش این اتفاق و اقدامات صورت گرفته را در اختیار این فدراسیون و عموم مردم قرار دهد.

همچنین این فدراسیون از کلیه متقاضیان برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های کوه‌نوردی، سنگ‌نوردی و طبیعت‌گردی تقاضا دارد تنها ضمن هماهنگی با باشگاه‌های دارای مجوز، هیات‌های استان و شهرستان و پس از اخذ مجوز‌های لازم با بهره‌گیری از مربیان بازآموزی دیده و بارعایت کلیه مفاد آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اقدام به اجرای برنامه نمایند.

همچنین سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با پدر آرمان غیاثی تماس تلفنی برقرار و دلجویی و آرزوی سلامتی وبهبودی برای ورزشکارنونهال حادثه دیده کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسن یزدانی ابتکار صلح هرمز هپکو اراک هفته دفاع مقدس عملیات کمان ۹۹ مالیات پزشکان تابناک ورزشی سنگ نورد سقوط کودک حسن یزدانی ابتکار صلح هرمز هپکو اراک هفته دفاع مقدس عملیات کمان ۹۹ مالیات پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • فیلم| واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • (ویدیو) واکنش دولت رئیسی به ماجرای تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • ماجرای تلخ خودکشی خانم دکتر؛ وزارت بهداشت اصلا به ایشان کمک نکـرد!