Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این روزها شاهد هستیم برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدام به تخریب دیگر همکاران خود می‌کنند این کار چه تاثیری بر جایگاه نزد مردم و افکار عمومی دارد، گفت: متاسفانه یک همیت سازمانی در بین نمایندگان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای عمومی کلا نسبت به ارکان جامعه دچار سوءتفاهم شده‌اند، اظهار داشت: دشمن پروژه فسادسازی برای مسئولان را آغاز کرد و متاسفانه بعضی‌ها در این شپیور دمیدند و به یکباره در کشور چو افتاد همه مسئولان از نماینده مجلس، مدیر کل، استاندارش و غیره دزد و فاسد هستند و همه را به توپ بستند.

وی ادامه داد: بعضی‌ها در این میان فکر می‌کنند مظور مردم این‌ها نیستند و به قدری از خودشان مطمئن هستند یا می‌خواهند به گونه دیگری وانمود کنند در صورتی که نمی‌دانند همه ما در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی سوراخ شود همه باهم غرق خواهیم شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما کامنت‌های مردم را بخوانید، می‌گویند همه شما یک کرباس هستید! درصورتی که همه ما باید از کیان جمهوری اسلامی و نظام دفاع کنیم.

وی با بیان این‌که بعضی‌ها فکر می‌کنند همه فضای جامعه خراب شده است، گفت: باید بگویم انتظارات از مجلس زیاد است و مردم دوست دارند که این نهاد همه کارها را انجام دهد در صورتی که طبق قانون اساسی خانه ملت وظیفه دارد مجوزهایی را به دولت برای انجام این امور بدهد. 

جعفرزاده خاطرنشان کرد: مجلس حتی نمی‌تواند دولت را مکلف به کاری کند که هزینه و بار مالی دارد.

وی ادامه داد:‌ این ذهنیت جامعه هم به این مسئله بازمی‌گردد چون آنان مجلس را انتخاب کردند باید همه کارها را انجام دهند.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران یادآور شد: بعضی از همکاران ما فکر می‌کنند با تخریب همکارا‌ن‌شان می‌توانند برای خودشان نمدی دست و پا کنند. آی دزد، آی دزد راه می‌اندازند بعد می‌گویند کی بود، کی بود من نبودم در صورتی که فضای عمومی جامعه همه را خراب می‌داند.

وی گفت: همانطور که گفتم همه باید از جمهوری اسلامی دفاع کنیم، این که هرکس برای ما تعیین تکلیف کند و ما هم اطاعت امر کنیم که نمی‌شود، این کوپن‌ها دیگر سوخته است و مردم همه را از یک کرباس می‌دانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید از ایران و نظام دفاع کنیم، هرکسی هم تخلفی کرده است مملکت قوه قضائیه دارد باید با او برخورد شود.

وی با اشاره به هجمه‌ها علیه پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ من از برخی از همکاران خود تعحب می‌کنم که حتی عرف همکاری، سازمانی و اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران افزود: اخلاق حرفه‌ای این است که ما یک صنف و یک گروه هستیم، اگر کسی خطایی کرده است سازوکاری وجود که با آن برخورد می‌شود نه این که علیه‌اش مصاحبه کنیم. معتقدم کسانی که چنین کاری می‌کنند کوتوله‌های سیاسی هستند که می‌خواهند با ایستادن بر روی جنازه دیگران قدشان بلند شود در صورتی باید بدانند با ایستادن بر روی جنازی کسی قد آدم بلند نمی‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم آن دو نماینده‌ای که تحت تاثیر جو عمومی قرار گرفتند برای آخرت خودشان هم که شده از خانم سلحشوری عذرخواهی و حلالیت بطلبند. 

جعفرزاده افزود: بر فرض خدایی ناکرده برادرزاده خانم سلحشوری خطایی هم کرده است و دچار مشکل است به ایشان چه ربطی دارد؟ هرکس مسئول خانواده خودش است من اگر فرزندم را خوب تربیت کنم هنر کرده‌ام چه برسد به تربیت برادرزاده و خواهر زاده! معتقدم این رفتار یک تسویه حساب سیاسی ناجوانمردانه است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پروانه سلحشور ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم

«امیررضا واعظ آشتیانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اگر مردم به دنبال احقاق مطالبات خود هستند، باید همچون دوره اول انتخابات، در دور دوم نیز حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات بین‌المللی، نیازمند تشکیل مجلسی قدرتمند، کارآمد و کمک حال دولت هستیم؛ بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که انتخابات پیش رو همچون دور اول، با حضور حداکثری برگزار شود.

فعال سیاسی گفت: هر زمان انتخابات در ایران برگزار می‌شود، همه دنیا چشم‌شان به نحوه برگزاری آن است و میزان مشارکت را رصد می‌کنند؛ بنابراین باید در چنین شرایطی حضور حداکثری داشته باشیم.

رأی مردم در انتخابات آمریکا نمایشی است

واعظ آشتیانی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی مردم، نمایشی است چراکه این سناتورها هستند که تعیین تکلیف می‌کنند اما در جمهوری اسلامی ایران، این مردم هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

فعال سیاسی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی، آزادترین و دموکراتیک‌ترین نوع انتخابات است و امیدواریم مردم با شناخت کاندیداهای اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مجلسی مقتدر تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هر ساله به مسائل اقتصادی توجه دارند، مجلس هم باید بهترین قوانین و مقررات اقتصادی را در دستور کار داشته باشد.

فعال سیاسی افزایش تولید داخلی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و تاکید کرد: تولید، شاخصه‌های مختلفی دارد که باید مدنظر مجلس و دولت قرار بگیرد؛ قوانین باید به سمتی حرکت کنند که فضا جهت سرمایه‌گذاری‌ها در داخل و خارج از کشور محیا شود.

واعظ آشتیانی با اشاره به حل و فصل مسائل مناطق آزاد به عنوان یکی از اولویت‌های مجلس آینده افزود: اگر نوع مدیریت و حکمرانی ما درست باشد، می‌تواند کمک حال اقتصاد کشور شود؛ لذا مجلس باید این مسائل را جدی بگیرد.

فعال سیاسی اضافه کرد: مجلس دوازدهم و دولت باید به جای کشمکش‌های سیاسی، به سمتی بروند که حال کشور و اقتصاد کشور بهبود یابد.

کد خبر 6083278 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند