Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@13:04:43 GMT

آغاز ثبت‌ نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۸۷۶۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: ثبت نام اینترنتی مرحله نخست وام ضروری ۷ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق در سال ۹۸ اآغاز شد.

 

زهرا زاده غلام با بیان اینکه مبلغ وام ضروری امسال ۷ میلیون تومان است، اظهار کرد: کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، می توانند از اول مهرماه و به مدت یک ماه یعنی تا پایان مهرماه ۹۸ با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

 

وی اقساط وام ضروری امسال را همچون سال های گذشته، ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد اعلام و بیان کرد: متقاضیان طبق شرایطی که در سامانه ثبت نام وام ضروری در سایت صندوق درج شده است می توانند اقدام به ثبت نام کنند و توصیه ما به این عزیزان خواندن دقیق موارد مطرح شده است.

 

زاده غلام با بیان اینکه ثبت نام در سامانه وام ضروری، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نمی کند، تصریح کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایرتسهیلات،میزان حقوق دریافتی و ...موردبررسی و اولویت بندی قرار گرفته و براساس میزان اعتبارتخصصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن ها در سایت صندوق بازنشستگی اعلام خواهد شد.

 

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: پرداخت وام ضروری ۷ میلیون تومانی مرحله نخست به بازنشستگان و موظفینی که واجد شرایط دریافت وام تشخیص داده شوند، به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل صورت می گیرد و بدیهی است، وام ضروری متقاضیان دارای اولویت های اول به ترتیب در ماه های ابتدایی پرداخت می شود.زاده غلام در پایان اظهار کرد: پرداخت نوبت ششم و پایانی وام ضروری ۵ میلیون تومانی نیز در مهرماه ۹۸ و به زودی انجام خواهد شد.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازنشستگان اقتصاد جام نیوز وام اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طرح فروش اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار خواهند شد، گفت: این کار به صورت آزمایشی آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار اعلام کرده بود که فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود. 

در پی اعلام این خبر، انجمن داروسازان ایران طی نامه‌ای به رئیس جمهور با هشدار نسبت به غیرکارشناسی بودن این آیین‌نامه، درباره نحوه توزیع اینترنتی دارو، گلایه و درخواست کردند که با تشکیل کمیته‌ای تخصصی، در این آیین‌نامه بازنگری شود.

در همین راستا، بهرام عین‌اللهی درباره فروش دارو در سکوهای اینترنتی اظهار کرد: در اجرای عرضه اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار می‌شوند و از جزئیات دارو مطلع نمی‌شوند بلکه به آن‌ها فقط یک کد رهگیری داده می‌شود که با این کد، از داروخانه‌ها، دارو به صورت بسته بندی به سکوها داده می‌شود و در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

وی افزود: بیماران مختار هستند که دارو را به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی دریافت کنند‌.

وزیر بهداشت ادامه داد: تمهیدات لازم برای توزیع اینترنتی دارو در نظر گرفته شده و جای نگرانی وجود ندارد. 

گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو

عین‌اللهی بیان کرد: عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی آغاز می‌شود و اگر توزیع دارو در بستر پلتفرم‌ها در اینترنت موفق بود، این موضوع به کل کشور تسری می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود