Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور به تشریح وضعیت معابر پایتخت در دومین روز از مهر پرداخت.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز سه‌شنبه، دوم شهریورماه اظهار کرد: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل اله از  خروجی جناح، مسیر غرب به شرق آزادی از شهیدان و در مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران در دو مقطع از تونل توحید تا گیشا، از حکیم تا همت و از سئول تا نمایشگاه، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نوبهار، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی از جانبازان، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از خروجی امام علی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام از پل جلال آل احمد، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل غربی و در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از پل صنایع هوایی با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وضعیت ترافیک ترافیک صبحگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۹ تهران در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از طرح شاخه غربی بزرگراه یادگار امام گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک بخشی از معارضین، ۲۲۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی ارتش و ۸۰۰ میلیارد تومان برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع معارضان اختصاص یافته و رفع معارضان در مرحله نهایی قرار دارد.

محمد رحیم مرتضوی افزود: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی با ترافیک مواجه بودند و امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی حاصل شود.

شهردار منطقه ۹ افزود: ۴۲ ملک با قیمت ۹۷۰ میلیارد تومان شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند و ما ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و درخواست کردیم اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم در این بازدید گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح گفت: در بخش شرقی این طرح و بزرگراه شهید شوشتری سال‌ها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است. وی افزود: با تکمیل شاخه شرقی این طرح، محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر