Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز پارلمان طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات که از شورای نگهبان اعاده شده را جهت اصلاح برخی موارد به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع دادند.

لازم به ذکر است که این ارجاع با پیشنهاد حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و نادر قاضی‌پور جهت جلوگیری از بروز برخی مشکلات در فرآیند برگزاری انتخابات مجلس صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح موادی از لایحه تجارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  خانه ملت، مجلس ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را از ماده ۵۶۱ تا ۸۱۶ برطرف کرد.   بر اساس این گزارش ۴۰ ماده ابتدایی مواد مصوب شده در صحن امروز در جلسه پیشین مجلس قرائت شده بود که در ابتدای جلسه رأی گیری شد سپس مواد ۶۰۱ به بعد به ترتیب مورد بررسی قرار گرفته که با تذکر دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان سایر مواد لایحه تجارت به صورت فصل به فصل بررسی و نهایتا مصوب شد.   لازم به ذکر است؛ محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در تذکری به هیات رئیسه روش رأی گیری در صحن را خلاف آئین نامه دانست که رئیس مجلس در پاسخ به وی با اشاره به رأی نمایندگان مجلس برای صرفه جویی در زمان عنوان کرد: خود بنده با این نوع رأی گیری مخالف بودم و رأی مخالف نیز دادم، اما ۷۱ درصد نمایندگان برای صرفه جویی در زمان به این روش رأی دادند ضمن اینکه طرح‌ها و لوایح مهمی در دستورکار مجلس است که باید به تصویب برسد، همین لایحه نیز نقش مهمی در اقتصاد کشور می‌تواند ایفا کند. ضمن اینکه در حوزه محتوا هیچ تغییری در متن رخ نمی‌دهد و محتوا تغییری نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • اصلاح قانون مجازات اسلامی/اسامی غایبان و متاخران جلسه
  • مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس
  • طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی در دستور کار