Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله اسدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات این شرکت جهت استفاده زائران در ایام اربعین حسینی افزود: مهمترین عملیات مخابرات ایلام مرتبط با اربعین، افزایش پهنای باند مورد نیاز همراه اول در مهران از یک به سه گیگا بایت و در پایانه مرزی مهران از یک به ۲ گیگا بایت است.

وی از نصب چهار کانکس اضطراری همراه اول در ایام اربعین در پارکینگ اربعین، پل زائر، و پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: در این ایام اینترنت پرسرعت در مسیر ایلام - مهران توسط همراه اول پوشش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام یادآور شد: شروع عملیات اجرایی فونداسیون و نصب دکل جهت پوشش کمربندی شرقی مهران و آمادگی واگذاری پهنای باند و E۱ به ارگان‌های متقاضی جهت پایش مسیر اربعین نیز از دیگر اقدامات این شرکت جهت خدمات رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) است.

اسدی، انجام خدمات مشتریان همراه اول، رومینگ، استقرار ژنراتور پرتابل در مهران و پایانه مرزی برای پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه قطع بر در ایام اربعین و استقرار سه اکیب نگهداری و خدمات مشتریان، از دیگر خدمات شرکت مخابرات استان به زائرین حسینی در ایام اربعین است.

وی از نصب و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه تلفن همگانی در پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: در صورت ارسال متریال سایت جدید(مشترک با رایتل) داخل شهر مهران راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در ۹۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از پنج میلیون زائر از مرز بین المللی مهران تردد کنند.

۳۰۳۲/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت رایگان مرز مهران اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم کبیری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از ۵۴ تیم تخصصی، بهداشتی درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون، در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس بصورت جهادی خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: با فعالیت این تیم‌ها، ۲ هزار و ۳۷۲ خدمت در قرارگاه نوروزی و ۳ هزار و ۵۱۸ خدمت در روز جهانی قدس به مردم و مسافران ارائه شد.

کاظمی ادامه داد: این خدمات رایگان شامل بیش از ۷۸۰ مورد آموزش‌های فرهنگی (فرزند آوری و جوانی جمعیت و …)، ۴۳۳ نفر غربالگری فشار خون، ۲۰۶ مورد آموزش‌های بهداشتی، ۲۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص داخلی، ۳۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص اطفال، ۲۱ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص زنان و ۱۹۰ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک عمومی، ۱۷۲ نفر ارائه داروی رایگان و… بود.

وی افزود: بسیجیان جامعه پزشکی استان علاوه بر حضور در مناطق صعب العبور و دوردست استان و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، با شرکت در راهپیمایی و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت علیه جنایات اسرائیل همواره پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

کد خبر 6081728

دیگر خبرها

  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال