Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ  غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو در محور بیجار - خدابنده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودرو تعداد ۱۸۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، اظهار داشت: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

 

انتهای پیام/ر

کشف سیگار قاچاق

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیگار قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲۱ دستگاه خودروی سواری و سنگین مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها، ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در این رابطه ۱۸ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور