Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:07:06 GMT

وقوع سه زمین لرزه در ایذه

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۰۱۸۳

وقوع سه زمین لرزه در ایذه

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران ، سه زمین لرزه به ترتیب به بزرگی ۲.۹، ۲.۵ و ۲.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در ساعت های ۵:۵۸ ، ۶:۳۲ و ۶:۳۴ این شهرستان را لرزاند.

عمق این زمین لرزه ها به ترتیب در اعماق ۹، ۶ و ۱۰ کیلومتر از سطح زمین ، گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا زمین لرزه‌ای با قدرت ۳.۸ ریشتر بامداد روز ۲۲ خرداد امسال نیز شهرستان ایذه را لرزانده بود. ۱۷ تیر نیز ایذه در جریان زمین لرزه ۵،۷ ریشتری مسجد سلیمان لرزیده بود.

شهرستان ایذه در شرق خوزستان و مرکز آن در فاصله ۲۱۰ کیلومتری از اهواز واقع است. جمعیت این شهرستان  طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۹۸ هزار نفر است.

۷۱۵۸ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زمین لرزه ایذه خوزستان زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد