Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه السادات حسینی صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی کارگروه فرهنگی اجتماعی بانوان با موضوع اربعین گفت: پیاده روی اربعین فقط یک راهپیمایی حسینی نیست و دشمن بهتر از ما فهمیده است که این رویداد یک حرکت مهدوی است که باعث ایجاد آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) می شود و به همین دلیل رهبری بر این وحدت رویه تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نقش بانوان در این حرکت بسیار تاثیرگذار بوده و پیاده روی اربعین در واقع یک جهاد است، افزود: باید شناخت کافی از حرکت های دشمن داشته باشیم. دشمنان قصد تخریب حرکت های ما را دارند بنابراین باید این حرکت ها را گسترش دهیم ولی به شیوه ای که دچار آسیب نشویم.

حسینی با اشاره به تشکیل چندین کمیته در این خصوص گفت: یکی از این کمیته ها در زمینه فرهنگی اجتماعی است.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان کرد: برنامه منسجمی برای فرهنگ و ارزش هایی که امام حسین (ع) جان خود را برای آنها گذاشت نداریم، امسال باید برای این منظور در این کمیته شبکه سازی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: باید بعد از اربعین این جلسات فرهنگی و اجتماعی ادامه داشته باشد. باید نسخه، دستورالعمل و راهکار کلیدی برای آگاه سازی خانواده داشته باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه باید باید در حوزه فرهنگی نکات حائز اهمیت از طریق فضای مجازی، چاپ بروشور و... به زائران اربعین ارائه شود تا از این طریق آسیب های راهپیمایی کاهش پیدا کنند.

وی گفت: باید از سوی کمیته فرهنگی و اجتماعی سفیران فرهنگی در پیاده روی اربعین داشته باشیم تا این حرکت عاشورایی و فرهنگ نهضت امام حسین (ع) را منتقل کند و شبهات را پاسخگو باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ادامه داد: در واقع در این جنگ خرد و عقلانیت باید بتوانیم آسیب ها را شناسایی کرده و براساس احادیث و قران و علم پاسخگو باشیم.

حسینی با تاکید بر لزوم پی گیری امور با وحدت رویه و نظم افزود: باید یک گردهمایی ویژه بانوان در آستانه اربعین برگزار شود.

وی گفت: سوم مهر گردهمایی «حماسه زینبی و زنان عاشورایی» ساعت هشت صبح در استانداری کرمان برگزار می شود و این اقدام مقدمه و اولین حرکت برای اطلاع رسانی در خصوص نقش بانوان در در دوران هشت سال دفاع مقدس است و دومین گردهمایی حماسه زینبی زنان عاشورایی باید با رویکرد اطلاع رسانی در خصوص اربعین باشد.

حسینی تاکید کرد: در پیاده روی اربعین به عنوان یک زن مسلمان شیعه و ایرانی باید شئونات دینی و مذهبی را تبلیغ کنیم و تمامی جوانب را در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم تهیه پیام های فرهنگی کوتاه و تاثیرگذار و جهانی در ارتباط با نهضت حسینی و مهدوی افزود: باید از ظرفیت های مردمی استفاده کنیم؛ مردم همواره برای امام حسین (ع) در میدان هستند و ما فقط باید تجمیع دیدگاه و برنامه خوبی برای این موضوع داشته باشیم.

کد خبر 4727281

منبع: مهر

کلیدواژه: سیده فاطمه حسینی استانداری کرمان اربعین حسینی هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری سمنان گرگان سانحه تصادف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • زهرا شجاعی؛ زنی که «زنان» و «بانوان»‌ را جانشین «خواهران» کرد
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • تجمع بانوان خورموجی در حمایت از زنان و کودکان غزه
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر