Web Analytics Made Easy - Statcounter

مگان راپینو، ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا و کاپیتان جنجالی این تیم دیشب موفق شد جایزه بهترین فوتبالیست زن دنیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مگان راپینو، کاپیتان 34ساله تیم ملی فوتبال زنان آمریکا که اخیرا در جام جهانی فوتبال زنان تیم ملی کشورش را به مقام قهرمانی رسانده بود دیشب در مراسم بهترینهای فیفا که در شهر میلان برگزار شد جایزه بهترین بازیکن فوتبال زن سال دنیا را به  خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راپینو برای دریافت این جایزه با هم‌تیمی‌اش الکس مورگان و مهاجم تیم ملی انگلیس، لوسی برونز رقابت داشت.

 

 

قهرمانی در جام جهانی فرانسه دومین جام جهانی پیاپی برای راپینو بود که در سال 2015 هم به همراه آمریکا به این جام دست یافته بود. راپینو به همراه تیم ملی آمریکا در المپیک 2012 هم به مدال طلا دست یافته بود.

 

راپینو بعد از دریافت جایزه خود در سخنانی گفت:" نمی‌دانم چه باید بگویم. امسال برای فوتبال زنان سال فوق‌العاده‌ای بود. به کسانی که تازه متوجه درخشش فوتبال زنان شده‌اند باید بگویم دیر رسیده‌اید. از اینکه در جام جهانی امسال حضور داشتم واقعا خوشحالم. ما شاهد جو فوق‌العاده‌ای بودیم".

 

بیرون از مستطیل سبز، راپینو یکی از پر سر و صداترین فوتبالیست‌های زن در تلاش برای یکسان شدن دستمزد فوتبالیست‌های زن با هم‌قطاران مردشان بوده است. او در عین حال در مسائل سیاسی آمریکا وارد شده و به همین علت چهره‌ای بسیار جنجالی بوده است. جدلهای لفظی او با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که امسال و در جریان  جام جهانی و بعد از جام جهانی اتفاق افتاد راپینو را به یکی از جنجالی‌ترین ورزشکاران امسال دنیا تبدیل کرده بود.

 

مراسم The Best فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مراسم The Best فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!

آنوشکا دلون، دختر ۳۳ ساله آلن دلون، ستاره جذاب فرانسوی با انتشار تصویری از پدرش در سن ۸۸ سالگی نوشت: «صبح جمعه از پدرم عکس گرفتم. ثبت خاطره‌ای از لحظات ما. صبحانه خوردن همراه او حس شکرگزاری بی‌انت‌هایی برای من در دنیای قلدرمان داشت. او هنوز خوش تیپ است، با چشمان آبی و نگاه ابدی و فولادینش که به من حس قدرت و جنگنده‌ای منتقل می‌کند. عکس را به او نشان دادم و او هم قبول کرد که زیباست و با اجازه خودش آن را با شما به اشتراک گذاشتم و با این عکس پاسخ نگرانی‌های شما را می‌دهد، نگران نباش.»

منبع: پارسینما

tags # هالیوود سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان