Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته مراسم برترین های فوتبال جهان در شهر میلان ایتالیا برگزار شد، که در آن لیونل مسی (lionel messi) فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: مسی مرد سال فوتبال جهان شد/ لیورپولی‌ها بهترین سرمربی و دروازه‌بان جهان را از آن خود کردند

مسی در مراسم دیشب برای انتخاب برترین بازیکن به  مانه،رونالدو، دی یونگ و کریستیانو رونالدو هم به دلیخت، دیونگ، امباپه رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

آخرین اخبار از مسی و رونالدو

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند

امین میرزازاده و پژمان درستکار به‌ترتیب عنوان برترین فرنگی‌کار و برترین مربی سال ۲۰۲۳ کشتی آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است و امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال ۲۰۲۳ به عنوان برترین فرنگی‌کار سال آسیا معرفی شد.

وی در سال ۲۰۲۳ عنوان قهرمانی مسابقات جهانی صربستان، مدال طلای قهرمانی آسیا در قزاقستان و همچنین مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو را از آن خود کرد.

در ادامه انتخاب برترین‌های کشتی آسیا، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، به عنوان برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

درستکار سه سال سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بود اما در یازدهم آذر استعفا کرد. رای‌گیری برای انتخاب برترین‌ها در سایر بخش‌ها ادامه دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 745747

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو