Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با نوری مالکی مذاکره را راه حل مشکلات منطقه دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق با نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر جریان حکمت در بغداد برگزار شد، پرونده‌های وضعیت سیاسی داخلی و منطقه‌ای، انتخابات آتی، اقتضائات پیش‌رو، ارائه خدمات و ایجاد فرصت‌های شغلی از مهمترین مسائلی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرفین همچنین در مورد چالش‌ها در عرصه بین المللی و نتایج مطلوبی که از نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل انتظار می‌رود، گفتگو کردند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین در ادامه به تبیین ماهیت اپوزیسیون و گام‌های آن در راستای تشکیل این جبهه و دولت در سایه و نیز پرونده استیضاح برخی از وزرا که شبهات فساد یا ضعف مدیریتی یا کارنامه‌ای لکه دار در مورد آن‌ها وجود دارد، پرداخت.

در این دیدار هماهنگی مواضع در خصوص قوانین تصویب نشده که پارلمان باید نقش گسترده‌تری را در تصویب آن‌ها ایفا کند، مورد بررسی قرار گرفت.

حکیم در خصوص تحولات منطقه نیز خواهان گفت‌وگویی شد که منطقه را از مصائب و مشکلات ناشی از درگیری‌ها دور سازد.

وی نسبت به افزایش تنش غیرقابل توجیه در تعامل با پرونده‌های حساس هشدار داده و مجدداً خواستار نشستن در پشت میز مذاکره منطقه‌ای برای حل و فصل چالش‌ها شد.

رهبر جریان حکمت ملی درباره مسائل اقتصادی نیز برداشتن گام‌های عملی‌تر در خصوص امور اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی را خواستار شد و دولت را مسئول حل بحران بیکاری از رهگذر اجرای طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و نیز پرونده خدمات رسانی و اولویت بندی آن دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حکیم جریان حکمت ملی عراق نوری مالکی مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)



منبع:پیج tarafdaricom

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هنرنمایی زیدان در جریان دیدار اسطوره‌های رئال مادرید و پورتو (فیلم) حرکات تماشایی ادن هازارد در جریان دیدار خیریه در کشور قطر (فیلم) شوت قدرتی کارلوس ، 15 تخته استایروفوم حریف او نشدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم