Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه جلیل‌پور روز سهشنبه در دیدار از پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان (پلیس فتا) اظهار داشت: نبود آگاهی نسبت به استفاده صحیح از فضای مجازی می‌تواند باعث بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و تضعیف بنیان خانواده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فضای مجازی درون‌مایه‌ها، اندیشه‌ها و علاقه‌های شخص کاربر بیش از هویت ظاهری آن مطرح می‌شود، می‌تواند محیط پرخطری برای همه اقشار جامعه ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل‌پور، استفاده ناصحیح از فضای صحیح شخصیت چندگانه را در افراد رشد می‌دهد و سبب ایجاد ناهنجاری‌های اخلاقی، انزواطلبی، تغییر سبک زندگی، نقص حریم خصوصی و اعتیاد به اینترنت می‌شود.

به گفته وی، فضای مجازی می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند سبب گسترش ارتباطات پویا و مفید در جامعه شود و از تضعیف بنیان خانواده جلوگیری کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، پخش آگهی‌های آموزنده همچون رسانه‌های دیداری و شنیداری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای نهادینه کردن فرهنگ سایبری و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آن را ضروری دانست.

جلیل‌پور، همچنین پیشنهاد اجرای طرح «یک روز آموزش، یک عمر زندگی با آرامش» را برای ۱۰ شهرستان استان با همکاری پلیس استان را ارائه داد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۴۶ هزار مشترک اینترنت پرسرعت در استان فعال است که ۳۰ درصد آن در دولت دوازدهم در مناطق روستایی اجرا شده است.

۲۵۴ هزار تلفن ثابت و بیش از ۸۴۵ هزار شماره همراه در چهارمحال و بختیاری فعال است

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری فضای مجازی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد

با حکم استاندار کرمانشاه، افشین آزادی به‌عنوان دبیر شورای مجازی استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در نشستی با حضور رئیس کمیته تحلیل، تولید و ساماندهی نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، استاندار کرمانشاه و برخی مدیران استان، دبیر شورای مجازی استان معرفی شد.

بر اساس این گزارش، افشین آزادی به‌عنوان دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه، حکم خود را از محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دریافت کرد؛ آزادی هم‌اکنون مدیر حوزه هنری استان کرمانشاه است.

به گزارش ایمنا، شورای فضای مجازی استان به ریاست استاندار و ذیل شورای عالی فضای مجازی کشور به عنوان بالاترین رکن تصمیم‌گیرنده در خصوص سیاست‌گذاری فضای مجازی در استان به شمار می‌رود.

کد خبر 745857

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)