Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:41:51 GMT

کشف دام قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۱۲۰۴

کشف دام قاچاق در زنجان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ قاسمی  فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاو دام، مأموران انتظامی پاسگاه قلعه حسینیه، حین کنترل خودرو‌ها در اتوبان زنجان- قزوین به یک دستگاه خودرو حامل دام مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران در بررسی مدارک و در بازرسی از این خودرو ۱۱۰ راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به توقیف خودرو و معرفی متهم به مرجع قضائی تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

انتهای پیام/ر

کشف ۱۱۰ راس گوسفند قاچاق در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سرقت نیروی انتظامی دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت با اقدام به موقع ماموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جمال سلمانی امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی شهرستان ایوان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام گزارش مأموران انتظامی راکب موتورسیکلت به وسیله قمه ضمن حمله ور شدن به سرنشینان خودرو پژو، علاوه بر خسارت به خودرو، سرنشینان را از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با حضور به موقوع مأموران کلانتری ضارب که قصد فرار داشت در اقدامی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


سلمانی با بیان اینکه سرعت عمل مأموران در دستگیری عامل شرارت باعث رضایتمدی شهروندان شد، افزود: پلیس با هرگونه ب نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم زنند.

کد خبر 747658

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد