Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهندس منصور ستوده  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به پایان سال  آبی ۹۸-۹۷  گفت:  در طول سال آبی گذشته ۶۰۷ میلی‌متر بارش در  استان به ثبت رسیده است که این میزان در سال گذشته ۳۸۹ میلی‌متر و متوسط بلندمدت ۳۴۵ میلی‌متر بوده است.

او افزود: بارش‌های امسال نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته ۵۶ درصد و در مقایسه با متوسط بلندمدت ۷۶ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: در محدوده مطالعاتی همدان - بهار ایستگاه سد اکباتان ۶۰۱ میلی‌متر بارندگی رخ داده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۴۲۴ میلی‌متر بود که ۴۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ستوده میزان بارندگی در ایستگاه وسج محدوده مطالعاتی نهاوند را در سال گذشته ۴۱۳ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: امسال در این ایستگاه ۷۰۹ میلی‌متر بارندگی گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۷۲ درصدی هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان بیان کرد: بیشترین بارش سال آبی ۹۸-۹۷ مربوط به ایستگاه وراینه محدوده مطالعاتی نهاوند با ۸۸۱ میلی‌متر بوده که نسبت به بارش ۵۴۸ میلی‌متری در مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش دارد.

او با اشاره به اینکه در ایستگاه آق کهریز همدان-بهار ۴۸۹ میلیمتر بارندگی رخ داده است افزود: میزان بارندگی سال گذشته در این ایستگاه ۳۷۳ میلی‌متر بوده که مقایسه این دو عدد افزایش ۳۱ درصدی بارندگی در این منطقه را نشان می‌دهد.

ستوده با اعلام اینکه ایستگاه قهاوند در محدوده مطالعاتی رزن ـ قهاوند ۴۸۷ میلی‌متر بارندگی داشته است، گفت: میزان بارندگی ثبت شده در این ایستگاه در مدت مشابه سال گذشته ۳۲۵ میلی‌متر بوده است که مقایسه آن‌ها خبر از افزایش ۵۰ درصدی دارد.

او با بیان اینکه سال گذشته در ایستگاه خمیگان محدوده مطالعاتی رزن-قهاوند ۴۶۵ میلی‌متر بارندگی داشتیم، عنوان کرد: میزان بارندگی امسال در این ایستگاه نیز ۳۱۳ میلی‌متر بوده که نشان از افزایش ۵۲ درصدی بارندگی در این منطقه دارد.

انتهای پیام/د.ا

سال آبی با ۶۰۷ میلی‌متر بارش در همدان پایان یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی

به گزارش خبرنگار­ خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر سعید کریمی­ افزود: تعرفه پزشکان عمومی در سال جاری، ۱۲۶ هزار تومان، پزشکان متخصص، ۱۸۹ هزار تومان، پزشکان فوق تخصص و فلوشیپ ۲۴۱ هزار تومان، متخصصان روانپزشکی ۲۵۱ هزار تومان، پزشکان فوق تخصص روانپزشکی ۲۸۶ هزار تومان است. وی جزء حرفه‌ای اعمال جراحی و خدمات را در بخش خصوصی ۱۰۱ هزار تومان و برای تمام وقت جغرافیایی و بخش دولتی، ۳۰ هزار تومان دانست و گفت: تعرفه‌های پزشکی امسال نسبت به سال گذشته به طور متوسط ۳۵ درصد افزایش داشته که جای قدردانی از دولت دارد چراکه در دوران گذشته هیچ گاه شاهد رشد ۳۵ درصدی تعرفه‌ها نبوده ایم. دکتر کریمی از جبران عقب ماندگی‌های تعرفه پزشکی توسط دولت مردمی در دو سه سال گذشته در مسیر حفظ نخبگان و افزایش انگیزه‌های کاری آنها خبر داد و گفت: از نمونه‌های توجه دولت به جبران عقب ماندگی‌ها می‌توان به افزایش یک واحد جزء حرفه‌ای در بخش خصوصی از ۵۲ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ به ۱۰۱ هزار تومان در سال جاری اشاره کرد. وی افزایش ضریب کا از ۲۰ به ۳۰ هزار تومان را مبنای تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز عنوان کرد و افزود: پرستاران خدوم دریافتی پایین تری داشتند و با این مساعدت، کارانه گروه پرستاری تا حدودی ترمیم می‌شود. معاون درمان وزارت بهداشت­ تاکید کرد: نرخ ویزیت پزشکان در سال جاری ۱۲۶ هزار تومان تصویب و نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود سه برابر افزایش یافته است البته عدد ۱۲۶ هزار تومان نسبت به هزینه‌های کنونی، زیاد نیست، اما جبران عقب ماندگی‌ها در این دولت، قابل توجه است. دکتر کریمی با بیان اینکه تعرفه‌های پزشکی ابتدا در شورای عالی بیمه تصویب می‌شود که افزایش ۴۶ درصدی در نظر گرفته شده بود، گفت: پس از بررسی و تایید این مصوبه در سازمان برنامه و بودجه و طرح آن در هیات دولت، در نهایت افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌ها ابلاغ شده که مورد حمایت و پوشش بیمه‌ها نیز قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • بارش چشمگیری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی
  • ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌