Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:20:57 GMT

پذیرایی ۴ موکب اصفهان از ۹ هزار زائر اربعین

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۱۲۵۹

پذیرایی ۴ موکب اصفهان از ۹ هزار زائر اربعین

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: : سپاه استان اصفهان ۴ موکب به صورت مردمی برپا کرده ‌که در ایام اربعین برای اسکان و پذیرایی زوار پیش‌بینی شده است. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی مقواساز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره برنامه‌های سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در ایام اربعین و پذیرایی از زائران در مرزها و در کشور عراق اظهار داشت: سپاه استان اصفهان 4 موکب به صورت مردمی برپا کرده ‌که در ایام اربعین برای اسکان و پذیرایی زوار پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این موکب‌ها از 9 هزار زائر در شهر کربلا پذیرایی می‌شود و  خدمتگزاران حضرت امام حسین (ع) از سپاه صاحب‌الزمان (عج) آماده پذیرایی از زائران اربعین هستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: سپاه استان اصفهان در حوزه‌های دیگر پشتیبانی از موکب‌های مردمی را نیز در ستور کار خود قرار داده است و از گروه‌هایی که قصد برپایی موکب در مناطق مختلف مسیر راهپیمایی و در مرزها را دارند پشتیبانی می‌کند.

قرارگاه مردمی اربعین قم امسال میزبان 300 هزار زائر حسینی است‌اصفهان بیش از 110 موکب اربعین را به صورت مردمی اداره می‌کند10000 کرمانشاهی برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند‌
وی ادامه داد: در بخشی دیگر برخی از گروه‌های جهادی دانشجویی در قالب گروه‌های تخصصی درمانی در موکب‌های متعلق به شهر و استان اصفهان در شهرهای کربلا و نجف مستقر می‌شوند تا آماده خدمت‌رسانی درمانی به زوار کربلا باشند.

سرهنگ مقواساز درباره برنامه‌های سپاه استان برای اعزام زوار برای راهپمایی اربعین بیان کرد: پشتیبانی از گروه‌های مردمی که قصد اعزام زوار برای راهپیمایی اربعین را دارند در دستور کار سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ز/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راهپیمایی مردم فارس در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در شهر‌ها و روستا‌های این استان برگزار شد.

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین، با حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق جمعی از فرماندهان و مستشاران جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند. سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی نیز در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات موفق وعده صادق سپاه
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!