Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی، روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته که در مصلی تهران برگزار می شود، بر تقویت برنامه های راهبردی در حوزه دارو تاکید کرد و افزود: پاسخگویی به پرونده های دارویی در سازمان غذا و دارو، نباید بیش از یک هفته به طول بیانجامد.

وی، تکیه بر توانمندی های شرکت های دانش بنیان در حوزه دارو را مورد اشاره قرار داد و گفت: مطمئن هستم با تمام فشارهایی که به صنعت دارویی کشور تحمیل می شود، این دوره را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، تامین داروهای مورد نیاز بیماران در شرایط تحریم را جزو اولویت های وزارتخانه متبوع خود دانست و افزود: مشکل عمده ای در حوزه دارو نداریم.

نمکی، بر اصلاح اقتصاد نظام دارویی کشور تاکید کرد و گفت: اقتصاد دارویی کشور در شرایط مناسبی قرار ندارد و تمام تلاش ما این است که صنعت دارویی کشورمان را از بن بست اقتصادی خارج کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: ما به فکر تبدیل ارز دولتی به نیمایی و ارز آزاد هستیم، به شرطی که مردم تحت فشار قرار نگیرند و بیمه ها بتوانند هزینه ها را کنترل کنند.

کد خبر 4727126 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نمکی وزارت بهداشت دارو وزارت بهداشت دارو سازمان غذا و دارو اربعین 98 بیمارستان درمان ناباروری اورژانس کشور دیابت آزمایشگاه سازمان نظام پزشکی جامعه پزشکی سیگار سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روز‌های پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور/ برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد