Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی گفت: کشور ما با سابقه دیرینه در مهرورزی و مهربانی و در دست داشتن آموزه های دینی و بر خورداری از تعلیمات و رهنمودهای پیامبر مهربانی می تواند در جهان پرچمدار مهربانی باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، روز ۲۴ شهریور فراخوان ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی اعلام شد و علاقمندان برای ارسال آثار در این رویداد هنری  تا ۱۰آبان فرصت دارند، پنج دوره نمایشگاه پوستر مهربانی با حمایت مسئولین سازمان فرهنگی هنری شهرداری در فرهنگسرای اندیشه  با حضور دانشجویان  برپا شد و تمام هزینه های برگزاری  آن توسط هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام عمومی فراخوان نمایشگاه پوستر مهربانی و جزئیات برگزاری آن را با «جلال عطارزاده»، دبیر این رویداد هنری  به گفتگو نشسته ایم که در زیر می آید:

 

 

امسال  ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی با  چه شعاری برگزار می شود؟

 «مهربان باشید» شعار ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی و آفریننده فرصتی دوباره برای مهربان بودن و برای رسیدن به جهانی درصلح و دوستی است.کشور ما با سابقه دیرینه در مهر ورزی و مهربانی و در دست داشتن آموزه های دینی و بر خوردار بودن از تعلیمات و رهنمودهای پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و منابع دینی می تواند در جهان پرچمدار مهربانی باشد و تبلیغات دشمنان را نسبت به ایران، اسلام و پیامبر مهربانی در سطح بین المللی ضعیف کند و تلاش دشمنان ایران اسلامی را برای تروریست خواندن ایران و مسلمانان خنثی کند .

 

امسال  میلاد پیامبر مهربانی و برپایی  نمایشگاه پوستر مهربانی همزمان با روز جهانی مهربانی است، در این باره بیشتر توضیح بدهید؟

پاسداشت «مهربانی» در روز ۱۳ نوامبر ۲۰۱۹جنبشی است که ابتدا در ژاپن و با عنوان «جنبش مهربانی‌های کوچک» شکل گرفت و با گسترش به سرتاسر دنیا توانست در سال ۱۹۹۸ به عنوان «روز جهانی مهربانی» ثبت و ترویج شود. از آن سال به بعد، جنبش‌های مردمی بسیاری در کشورهای مختلف حول محور «ترویج مهربانی برای ساخت دنیایی بهتر» شکل گرفته و هر سال با برنامه‌های مختلفی سعی در بزرگداشت این روز داشته‌اند. برنامه‌هایی که هدف آنها یادآوری این موضوع به مردم است که حتی کارهای کوچک و مهربانی با اعمالی ساده و روزمره می تواند منجر به ساختن دنیایی بهتر برای همه شود. مهربانی یکی از مهمترین و قویترین احساسات بشر برای ساختن یک زندگی ایده‌ال و حل بسیاری از مشکلات فعلی است. این جنبش جهانی معتقد است اگر تنها یک وجه مشترک برای ساختن یک ملت از تمامی ملت‌های جهان وجود داشته باشد، آن «مهربانی» کردن است و راه دستیابی به آن چیزی جز تلاش برای اصلاح رفتارهای کوچک و گنجاندن مهربانی در زندگی روزمره نیست. امسال همزمان با این روز و میلاد پیامبر در روز 22 آبان نمایشگاه پوستر مهربانی برپا می شود.

 

آیا امسال از فراخوان ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی استقبال می شود؟

با توجه به تجربه پنج سال برگزاری نمایشگاه پوستر مهربانی با حمایت مسئولین سازمان فرهنگی هنری شهرداری در فرهنگسرای اندیشه  امیدواریم امسال نیز از نمایشگاه پر بار تری بر خوردار باشیم .

 

امسال برای فراخوان طراحی پوستر مهربانی  بر روی چه موضوعاتی تاکید دارید؟

«پدران مهربان سرزمین من»،«مادران مهربان سرزمین من»،«برادران مهربان سرزمین من»،«خواهران مهربان سرزمین من»،«خانواده مهربان من»،«معلم مهربان من»،«استاد مهربان من»،«من و مهربانی»،«مهربانی درمحیط کار»،«دوستان مهربان من»،«من با همه مهربانم،«مهربانی های من»،«مهربانی با طبیعت» و «مهربانی با حیوانات» از جمله موضوعات طراحی پوستر مهربانی  هستند البته طراحان گرافیک غیر از موضوعات پیشنهادی هر عنوان دیگری که ترویج کننده حس مهربانی باشد را می توانند به دلخواه خود کار کنند .

 

ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی چه زمانی برگزار می شود ؟

ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی پنج شنبه ۱۸آبان برپا می شود و  نتایج  برگزیدگان این رویداد  روز ۲۲ آبان  همزمان با روز جهانی مهربانی اعلام می شود، مراسم اختتامیه ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی روز  پنج شنبه ۲۳ آبان  در روز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) برگزار می شود.

 

از برگزیدگان ششمین نمایشگاه پوستر مهربانی چگونه تقدیر خواهد شد؟

به تمامی هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه راه پیدا کند گواهی شرکت اهدا خواهد شد و تمامی هنرمندانی که آثارشان در این  نمایشگاه  به معرض نمایش گذاشته شود به عنوان طراح گرافیک مهربان  معرفی و لوح  طراح گرافیک مهربان  تقدیم خواهد شد؛ در صورت جذب حامی براین فراخوان جوایزی به رسم یاد بود نیز  تقدیم خواهد شد.

 

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی اردبیل پیاده روی اربعین اعلام فراخوان جهان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جراحان این موسسه همچون پانزده سفر قبلی خود به این استان اینبار در بیمارستان رازی شهر ایلام مستقر شده اند.   این گروه در ۱۵ سفر قبلی خود بیش از هزار و ۳۰۰ عمل رایگان در استان انجام داده است.   دلشاد مدیرعامل موسسه خیریه محکم گفت: پزشکان متخصص از جمله ارتوپد، اطفال، کلیه، گوارش، جراحی طرف قرارداد این مؤسسه هستند که بیماران به آنها معرفی و پس از معاینه به مراکز تخصصی ارجاع می‌دهند.   گفتنی است جراحان موسسه خیریه محکم در شانزدهمین سفر استانی خود به ایلام بیش از ده عمل رایگان برای کودکان زیر ده سال انجام داده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • اجرای طرح همزمانی فهلی وزایش دام سبک در دامدار‌های نهاوند
  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»