Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و قطع ۴۱۱۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سال ۱۳۹۷ در استان خبر داد و گفت: از این تعداد انشعاب شناسایی شده ۲۵۴۹ فقره از غیر مجاز به انشعاب مجاز تبدیل شده و متخلفین به مراجع قانونی معرفی شدند.

قاسمی در بازدید معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان از آب شیرین کن زاهدان افزود: آب شرب زاهدان هیچگونه مشکل بهداشتی ندارد و از هر جهت مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آب شرب و بهداشتی بصورت روزانه در آزمایشگاه مرکزی آبفا استان مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرد.
قاسمی همچنین با اشاره به انجام گشت های مستمر اداره آب و فاضلاب شهری استان در خصوص شناسایی متخلفین نیز گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز، تعیین تکلیف در کمیته انشعابات غیرمجاز، پیگیری وصول جرائم انشعابات غیرمجاز و قطع انشعابات آب فاقد اشتراک و پیگیری جهت واگذاری انشعاب جدید، بازدید و کنترل کنتورهای هوشمند نصب شده، بازدید از تاسیسات و انشعابات آب و فاضلاب شهرهای تابعه را از دیگر اقدامات این اداره طی ماه های اخیر عنوان کرد.

1261 روستای سیستان و بلوچستان لوله کشی آب پایدار ندارند
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در دومین نشست کارگروه صیانت ازمنابع آب استان گفت: ۱۲۶۱روستای استان هنوز لوله کشی آب پایدار ندارند.
به گزارش ایسنا- حمیدیان افزود: برای رفع مشکل آب روستاها بالغ بر۳ هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان  در ادامه گفت: صیانت و حفاظت ازمنابع آب استان از دو سال پیش در دستور کار قرار گرفته است.
حمیدیان تاکید کرد: مسئولین و مدیران ادارات مرتبط باید نظارت بیشتری برصیانت ازمنابع آبی استان داشته باشند.
وی افزود: هدف ازبرگزاری این کارگروه ها حفظ منابع و سفره‌های آب زیرمینی استان بوده است.
حمیدیان افزود: در این دو سال باحفاران چاه‌های غیرمجاز که به سفره‌های آب زیرزمینی آسیب می زنند برخورد قانونی شده و شاهد بیشتر شدن ذخایر آب زیرزمینی استان بودیم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند

سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی باکارفرمایان متخلف در استان البرز، گفت: براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد‌های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آنها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال گذشته انجام شد، ادامه داد: طرح های نظارتی برای شناسایی و جمع آوری نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز ادامه دارد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز بیان کرد: دراین زمینه ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند.
دهقان شیری گفت: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیروهای خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان