Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:16:57 GMT

غایب بزرگ پرسپولیس مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۱۸۳۷

غایب بزرگ پرسپولیس مقابل سپاهان

محمدحسن انصاری‌فرد خبر داد که سیدجلال حسینی در بازی با سپاهان نیز غیبت خواهد داشت.

محمدحسن انصاری‌فرد خبر داد که سیدجلال حسینی در بازی با سپاهان نیز غیبت خواهد داشت.
تیم پرسپولیس روز پنج شنبه در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که این دو تیم فصل گذشته مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر بودند و در جام حذفی نیز دوئل بسیار جذابی را با هم داشتند که البته هر دو در نهایت به نفع پرسپولیس خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دیدارهای لیگ برتری پرسپولیس و سپاهان با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این مسابقه سیدجلال حسینی بوده است. او که سابقه بازی در هر تیم را دارد، اکنون دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد و بازی با استقلال را نیز از دست داد.
محمدحسن انصاری‌فرد صبح امروز در این خصوص گفت: من با پزشکی تیم صحبت کردم و او گفت که سیدجلال مصدوم است. حتی با خود سید هم صحبت کردم و او در ناحیه شکم درد و کشیدگی دارد و امیدوارم که برگردد اما فکر می‌کنم که در بازی با سپاهان غایب است./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، با این حال به نظر می‌رسد این اتفاقی است که مهاجم جنوبی پرسپولیس را خیلی خوشحال نمی‌کند، چرا که او در دور رفت مسابقات نیز دو مرتبه موفق شده بود در جریان پیروزی 4 بر یک سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان عبدالله ویسی دروازه تیم زادگاهش را باز کند.

البته اگرچه در هر دو مسابقه عیسی موفق شد گلزنی کند و در هر دو مسابقه هم روش مشابهی را برای برپایی جشن گل با بالا بردن دستانش در پیش گرفت، اما اگر به تصاویر ثبت شده پس از گلزنی با پیراهن سپاهان نگاه کنید، سردی خاصی در چهره او دیده می‌‍شود که پس از گلزنی با پیراهن پرسپولیس در آبادان خبری از آن نیست. این موضوع شاید بی‌ ارتباط به شرایط خاص عیسی در آن مقطع نباشد که پس از هفته‌ها سکونشینی سرانجام مدیران سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت موفق شدند مجور حضور او در ترکیب را بگیرند و او هم با دبل کارش را آغاز کرد.

عیسی که این روزها بار دیگر پس از بازگشت به پرسپولیس روی دور افتاده و شرایط خوبی دارد، زاده میانرود دزفول است که فاصله‌ای 3،4 ساعته تا آبادان دارد و به همین دلیل عیسی که با درخشش در نفت آبادان در زمان اسکوچیچ توانست شرایط خود را در فوتبال ایران با پیوستن به پرسپولیس تغییر دهد، پس از گلزنی به تیم‌های استان خوزستان معمولا ترجیح می‌دهد شادی گل برپا نکند.

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل