Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از محل پادگان ارتش که هنوز تحویل شهرداری داده نشده است گفت: به دلیل اینکه در احداث محل جدید پادگان ارتش مشکلاتی وجود دارد هنوز به طور کامل پادگان ارتش به محل جدید منتقل نشده و هنوز پادگان فعلی به طور کامل به شهرداری تحویل داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه مطالعات اولیه برای احداث پارک باغشمال در محل پادگان انجام شده است اظهار داشت: شورای عالی شهرسازی از ما خواسته، ساختمان هایی که به عنوان آسایشگاه مورد استفاده بودند و قدمت بالای ۷۰ سال دارند را حفظ کنیم.

شهردار تبریز گفت: این ساختمان ها به عنوان بخشی از فضای خاطره ساز شهر تبریز بوده و ما نیز حتما این ساختمان ها با کمترین تغییرات، بازسازی خواهیم کرد و به عنوان پارک های موضوعی از آنها استفاده می کنیم.

ایرج شهین باهر ادامه داد: بخشی از این ساختمان ها به عنوان باغ کتاب و بخش دیگری نیز به عنوان فضای مورد نیاز استارت آپ ها و تعدادی دیگری نیز به عنوان موزه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شهردار تبریز تصریح کرد: یکی از این ساختمان ها در صورت همکاری ارتش و ارائه اسناد و اقلام مورد نیاز به عنوان موزه ارتش مورد استفاده قرار می گیرد، ارتش یکی از قدیمی ترین سازمان های موجود در شهر تبریز بوده و حفظ خاطرات آن برای ما اهمیت ویژه دارد.

او در ادامه با اشاره به انجام فازهای ۲ و ۳ تهیه نقشه های لازم برای احداث پارک باغشمال گفت: امیدواریم بخشی از کارهای لازم احیا و بازسازی ساختمان ها را قبل از تحویل گرفتن کامل پادگان آغاز کنیم.

ایرج شهین باهر با اشاره به موضوع حفظ فضای موجود در داخل پادگان ارتش گفت: آماده همکاری با ارتش برای حفظ درختان و فضای سبز موجود داخل پادگان تا زمان تحویل به شهرداری هستیم.

او گفت: امیدواریم پس از تحویل کامل پادگان به ارتش، این پارک ۱۰ هکتاری به عنوان یکی از مجموعه های بی نظیر احداث و تقدیم شهروندان شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی زمین شهرداری فضای سبز موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع مهران

شیرخانی مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.
 
شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵ هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.
 
وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.
 
 کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر