Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@11:46:40 GMT

حکم‌های جدید در سازمان سینمایی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۱۹۹۶

با تغییر ساختار معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، طی احکامی از سوی رئیس سازمان سینمایی مدیران کل این معاونت معرفی شدند. ناطقان: به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، بنا به پیشنهاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، حسین انتظامی محمدرضا فرجی را به عنوان «مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم»، بهمن حبشی را به عنوان «مدیرکل دفتر نظارت بر تولید فیلم» و مصطفی سماوات را به عنوان «مدیرکل دفتر نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین طی احکام دیگری توسط سید محمد مهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت، افشین اسدزاده به عنوان «معاون دفترعرضه و نمایش فیلم»، مهدی رنجبر به عنوان «معاون دفتر نظارت بر تولید فیلم» و شهرزاد راستانی به عنوان «معاون دفتر نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع» معرفی شدند.

بعد از موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با اصلاح وظایف معاونت ارزشیابی و نظارت، ماموریت های این سه دفتر به شرح ذیل اعلام شد.

دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم: برنامه‌ریزی و سیاست گذاری عرضه و نمایش پخش آثار سینمایی و غیر سینمایی، تدوین ضوابط و مقررات عرضه و نمایش آثار و محصولات سینمایی و غیرسینمایی، ارزشیابی و نظارت بر عرضه و نمایش آثار سینمایی و غیرسینمایی، تهیه و تدوین ضوابط و مقررات نحوه بازبینی و صدور پروانه نمایش سامانه های برخط ویدئویی، همکاری و نظارت در تعیین قیمت نمایش فیلم در سینماها، محصولات شبکه نمایش خانگی و خدمات سامانه برخط ویدئویی، تهیه و تدوین ضوابط و دستورالعمل عرضه محصولات خارجی در کشور و نحوه ارائه محصولات سمعیو بصری داخلی در خارج از کشور، برنامه ریزی و اداره شوراهای صدور پروانه نمایش و انجام امور مربوط به دبیرخانه آنها، صدور پروانه نمایش و گواهی مالکیت فیلم های سینمایی و غیرسینمایی، صدور پروانه نمایش برای عرضه یا نمایش فیلم در جشنواره های داخلی و خارجی، هفته های فیلم و اکران های خصوصی، صدور مجوز مواد تبلیغاتی و نظارت بر حسن اجرای آن، حمایت از فعالان حوزه عرضه و نمایش فیلم و نظارت بر عملکرد آنها، ساماندهی و نظارت بر امر اکران فیلم های سینمایی و تدوین دستورالعمل اجرایی با هماهنگی صنوف سینمایی ذی ربط و انجام سایر امور حسب دستور مقام مافوق.

دفتر نظارت بر تولید فیلم: برنامه ریزی و سیاست گذاری به منظور ارتقای محتوایی فیلمنامه ها و تولید آثار سینمایی و غیرسینمایی، تهیه، تدوین، تصویب و نظارت بر اجرای نظام‌نامه حمایت از فیلمنامه و تولید فیلم های سینمایی و غیرسینمایی با هماهنگی مراجع ذی ربط، تهیه و تدوین ضوابط و مقررات شورای صدور پروانه ساخت و نظارت بر حسن اجرای آن، صدور پروانه ساخت تولید فیلم های سینمایی و غیرسینمایی و نظارت بر اجرای آن با توجه به ضوابط و مقررات مربوطه، ارزشیابی و نظارت بر روند تولید آثار سینمایی و غیرسینمایی با هدف ارتقای کیفیت آنها و بر اساس ضوابط و مقررات مورد عمل، برنامه ریزی و اداره شوراهای صدور پروانه ساخت و انجام امور مربوط به دبیرخانه آنها، تدوینضوابط و معیارهای احراز صلاحیت تهیه کنندگی و کارگردانی با همکاری صنوف مرتبط سینمایی، تدوین و اجرای ضوابط و مقررات تولید مشترک با سایر کشورها، حمایت از فعالان عرصه تهیه و تولید فیلم و نظارت برعملکرد آنها و انجام سایر امور حسب دستور مقام مافوق.

دفتر نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع: تهیه و تدوین ضوابط و دستورالعمل های صدور مجوز تاسیس، تمدید و انحلال موسسات تحقیق، پژوهش و نگارش فیلمنامه، تهیه و تولید فیلم سینمایی و غیرسینمایی، ویدئورسانه، تکثیر و پخش فیلم و موسسات عرضه بین المللی فیلم و نظارت بر حسن اجرای آن، تهیه و تدوین و اجرای ضوابط و مقررات اداره فعالیت سالن های نمایش فیلم و انحلال آنها، تهیه ، تدوین و اجرای دستورالعمل های لازم برای نظارت بر عملکرد سالن های نمایش فیلم با همکاری دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، نظارت و ارزیابی عملکرد انجمن ها و تشکل های حوزه تولید، تکثیر، توزیع و عرضه نمایش فیلم و ارائه گزارش به مراجع مربوطه، برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات صدور و تمدید مجوز فعالیت موسسات تحقیق، پژوهش و نگارش فیلمنامه، تهیه و تولید فیلم سینمایی و غیرسینمایی، ویدئورسانه، تکثیر و پخش فیلم و موسسات عرضه بین المللی فیلم با توجه به ضوابط و مقررات مربوطه، انجام بررسی ها و اقدامات لازم به منظور صدور و تمدید پروانه سالن نمایش فیلم و کارت مدیریت سینما با توجه به ضوابط و مقررات مربوطه، بررسی و ارزشیابی صلاحیت هنری سینماگران به منظور صدور گواهینامه هنری بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه، حمایت و هدایت تشکل ها و صنوف سینمایی با توجه به سیاست ها و خط مشی های مصوب، صیانت از عرضه آثار و محصولات سینمایی و سمعی بصری با همکاری صنوف سینمایی و نهادهای ذی ربط، انجام اقدامات لازم به منظور تعیین قیمت بلیت سینماهای کشور و نظارت بر اجرای آن، برنامه ریزی و نظارت بر اداره و نحوه فعالیت سالن های نمایش فیلم بر اساس ضوابط مورد عمل، تهیه و تدوین دستورالعمل انضباطی و نظارت بر عملکرد سالن های نمایش فیلم و ارائه گزارش به مراجع ذی صلاح و انجام سایر امور ارجاعی حسب دستور مقام مافوق. 
منبع: ایسنا برچسب ها: حکم های جدید ، سازمان سینمایی ، مدیران کل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حکم های جدید سازمان سینمایی مدیران کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد

مدیرکل دامپزشکی مازندران، گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که در بازدید کارشناسان ۱۸۷۷ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی معدوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، با تشکیل اکیپ‌های مشترک ثابت و سیار و کشیک‌های ویژه و بازدید از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی به میزان 884 کیلوگرم  انواع فرآورده‌های خام دامی ضبط و 993 کیلوگرم معدوم شد.

وی افزود: تعداد بازدید اکیپ‌های نظارتی در 3529 مرکز عرضه فرآورده خام دامی انجام شد که در این 132 مورد تخلف بهداشتی مشخص و تذکرات لازم به عرضه‌کنندگان متخلف داده شد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران، تصریح کرد:استان مازندران به لحاظ توریستی موقعیت خاصی دارد و با توجه به حضور مسافران در ایام نوروز سلامت هموطنان خط قرمز دامپزشکی است و از شهروندان و مسافران محترم می‌خواهیم فراورده‌های خام دامی را از مراکز عرضه معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

وی گفت: هر گونه تخلف در عرضه خام دامی را به سامانه 1512 اطلاع‌رسانی کنید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان اداره کل دامپزشکی موردبررسی قرار گیرد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران به نظارت دقیق ناظران بهداشتی و ناظرین شرعی کشتارگاه ها در طرح تشدید نوروز تا پایان تعطیلات عید اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح 1452 کیلو گرم لاشه دام و بیش از 60 هزار کیلوگرم مرغ در کشتارگاه‌های استان به دلایل بهداشتی ضبط و معدوم شد.

طرح تشدید نظارت نوروزی و ماه رمضان  از تاریخ 20 اسفند 1402 در دو نوبت  کاری از ساعات 8 تا 14 و 14 تا 20 در قالب 88 اکیپ استانی و شهرستانی به‌صورت  ثابت و سیار آغاز شده و تا 23 فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران نوروزی بی‌رمق آسمان غرب، پرویز خان و آپاراتچی/ قربانی‌شدن تنها افسر نظامی که رهبر انقلاب به او اقتدا کرد / چرا صداوسیما از فیلم‌های ارزشمند سینمای ایران حمایت نمی‌کند؟
  • اکران نوروزی بی‌رمق آسمان غرب و پرویز خان، آپاراتچی/ قربانی‌شدن تنها افسر نظامی که رهبر انقلاب به او اقتدا کرد / چرا صداوسیما از فیلم‌های ارزشمند سینمای ایران حمایت نمی‌کند؟
  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • پلمب یک واحد قصابی در کرمان 
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند