Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک 31 ساله شیاطین سرخ خوشحال است که به عده زیادی نشان داد تفکرات اشتباهی در مورد او داشتند.
به گزارش آریا، خوان ماتا می‌گوید پس از روی کار آمدن ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، خانواده و دوستانش در مورد آینده او نگران شده‌اند ولی خودش چنین دغدغه‌ای نداشته است.
به گزارش سایت گل، مورینیو که در چلسی فقط شش ماه پس از کار کردن با ماتا این بازیکن را به فروش رساند، در ادامه جانشین لوئیس فن خال در منچستریونایتد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان گمانه زنی‌هایی مطرح شد که بار دیگر این بازیساز اسپانیایی توسط آقای خاص به فروش خواهد رسید ولی این طور نشد و حالا با جدایی مورینیو از منچستریونایتد هم، ماتا هنوز یکی از اعضای تیمش است.
لوئیس رفته بود و شایعاتی در مورد روی کار آمدن مورینیو شنیده می‌شد. چند روز بعد آن شایعات به حقیقت پیوستند و مورینیو بار دیگر سرمربی من بود. برخلاف نگرانی‌های خانواده‌ و دوستانم، تلاش کردم مثل همیشه با مسائل رو به رو شوم: با رویکردی مثبت. همان طور که تصور می‌شد، داستان‌های زیادی مجددا در رسانه‌ها مطرح شد. می‌گفتند آینده‌ای در باشگاه ندارم؛ این که از قبل برای جدایی توافق کرده‌ام. عده زیادی از مردم این حرف‌ها را باور کردند و به این نتیجه رسیدن که با حضور او، من آینده‌ای در تیم ندارم.  
ماتا که در ژانویه 2014 از چلسی راهی اولدترافورد شد، بار دیگر تاکید کرد که پس از آن انتقال مشکلی شخصی با مورینیو نداشته است.
قطعا من و ژوزه پیش از آن در چلسی بودیم و پس از شش ماه کنار هم بودن، آینده من به جای دیگری منتقل شد: منچستریونایتد. بله، در طول آن شش ماه آنقدری که دوست داشتم از من استفاده نشد ولی هرگز مشکلی شخصی با ژوزه نداشتم. مردم فکر می‌کردند این داستان خود به خود تکرار می‌شود ولی من مصمم بودم که این طور نخواهد شد. در این راستا همچون خیلی از دفعات دیگر در دوران حرفه‌ای خودم روی چیزی تمرکز کردم که می‌توانستم آن را کنترل کنم: از خود گذشتگی، حرفه‌ای گری و تعهدم. گذشت زمان نشان می‌داد که حق با من است. اگر از من بپرسید، این مقطع را یکی از افتخار آمیزترین دوران زندگی حرفه‌ای خودم می‌دانم زیرا صرف نظر از برد و باخت، بازی کردن زیاد یا کم، راه آسان‌تر را انتخاب نکردم و تسلیم نشدم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماتا منچستریونایتد مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم

اسطوره چلسی و لیگ برتر انگلیس از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد می‌گوید. 

طرفداری | سر الکس فرگوسن ماه‌ها برای انتقال جان تری تلاش کرده بود. 

جان تری در جدیدترین صحبت‌های خود در پادکست سایمون جردن، از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد پرده برداشت. پس از تغییر سرمربی آکادمی وست‌هم، تری باید به سراغ باشگاه جدیدی می‌رفت. او فرصت انتقال به چلسی، منچستریونایتد و آرسنال را داشت. اسطوره آبی‌ها در نهایت تصمیم گرفت راهی استمفوردبریج شود و تا پایان دوران حضورش در این باشگاه، بیش از 500 بار پیراهن چلسی را بر تن کرد. جان تری در این مورد گفته است:

آرسنال فرش قرمز برایم پهن کرده بود، منچستریونایتد هم همینطور، اما چلسی هیچ کاری نکرد. تنها چیزی که به من پیشنهاد داد، یک جفت کفش برای اولین فصل و دو پوند هزینه رفت و آمد با قطار بود. سر الکس فرگوسن هر هفته یا ماهانه با خانه ما تماس می‌گرفت، با پدرم و با من صحبت می‌کرد و بررسی می‌کرد که به مدرسه می‌روم، همه کارها را درست انجام می‌دهم و تمرین می‌کنم. واقعا باورنکردنی بود.

با وجود تلاش‌های وسوسه کننده سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، جان تری عاشق چلسی شده بود. او در این مرود می‌گوید:

وقتی وارد چلسی شدم، می‌دانستم که باشگاه مناسبی برای من است. احساس می‌کردم خانه‌ام را پیدا کرده‌ام، می‌دانید، مثل زمانی که وارد خانه‌ای می‌شوید و احساس می‌کنید که برای 20 سال آینده آنجا خواهید بود، این حس را در چلسی داشتم. نمی‌دانم چه بود، چون خودم از مدرسه به تمرین می‌رفتم. در ساعت 16:30 مدرسه را ترک می‌کردم تا ساعت هفت به آنجا برسم. دو پوند را هرگز برای قطار پرداخت نمی‌کردم. از 14-15 سالگی برای چند سال به این سبک زندگی کردم. باید تصمیم می‌گرفتم که کدام تیم را انتخاب کنم اما من عاشق چلسی شده بودم. 

 پدر جان تری هوادار سر سخت شیاطین سرخ بود. مدافع سابق سه‌شیرها از پدرش می‌گوید:

وقتی در چلسی فرم‌های مدرسه‌ام را امضا می‌کردم، آن‌ها برای من و خانواده‌ام غذا تدارک دیده بودند... قبل از امضا، پدرم عصبانی شد و گفت «لعنتی، باید با منچستریونایتد قرارداد امضا کنی!».

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم