Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سعیدعسکری گفت: هفته دفاع مقدس نماد اراده الهی و احساس تکلیف در دفاع از اسلام بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی تیپ 230 متحرک هجومی، امیر سرتیپ «محمدعلی سعیدعسکری» در جمع فرماندهان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس نماد اراده الهی و احساس تکلیف رزمندگان در دفاع از اسلام بود که با فداکاری و ایثار، مقاوت و جهاد و شهادت، ازرش مسخ شده و محو شده اسلامی را مجدداً حیاتی تازه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی هفته دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورایی رزمندگان دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس درسهای ولایی و بی نظیری چون ایمان به جهاد فی سبیل الله و احیای روح مجاهد و مبارزه، احیای روحیه شهادت طلبی، مقاومت، پایداری و پشتکار در مبارزه، شجاعت و شهامت را برای ما به ارمغان داشت و این مهم باعث تحولات عظیم و انقلابی عمیق در بنیان جامعه شد.

 

سعیدعسکری با اعلام آمادگی کامل نیروهای آجا در استان گلستان افزود: همه مکلف هستیم، تکلیف الهی که بر عهده ما گذاشته شده دفاع از سرزمین و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و مردم عزیزمان عمل کنیم و هرگز اجازه نفوذ به بدخواهان را نخواهیم داد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس استان همدان اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • تاکید رهبر انقلاب بر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح +| ویدئو
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟
  • نمادهایی که این هفته در خطر تعلیق هستند!