Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@06:52:15 GMT

تدوین طرح شفافیت قوا در مجلس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۲۴۵

رسول خضری درگفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: امروز آقای وکیلی در حال جمع آوری امضا برای طرحی است تا بر اساس آن شفافیت را در همه قوا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ امضا برای این طرح جمع آوری شده است، افزود: ما از مسئله شفافیت استقبال می کنیم،  چرا که مردم محرم این نظام و انقلاب هستند،  آن ها صاحبان نظام اصلی هستند و مردم حق دارند که اطلاعات شفافی از کارگزاران نظام در هر سه قوه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس ادامه داد: مجلس اختیاراتش نامحدود نیست و بعضی از دستگاه های هستند که مجلس حق ورود به آن ها را ندارند. به نظرم اگر همین طرحی که نمایندگان به دنبال امضای آن هستند اگر تصویب شود، می توانیم شفافیت صحیح و ارائه گزارش درست و دقیق را به مردم عزیزمان داشته باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان زکات فطره و کفارات در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، یوسف علوی اظهار کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطره و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیر خانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، افزود: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان، تصریح کرد: تاکنون در استان سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان (نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

کد خبر 745388

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • راهکار‌هایی برای تقویت حکمرانی ریال
  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • نیمی از غذاهای ثبت ملی شده کرمانشاه بهاری است/ تدوین پرونده ۸ خوراک بهاری دیگر