Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهلا بهروزی‌راد پاروزن پارالمپیکی تیم ملی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو بیان کرد: تمرینات خود را از دی‌ماه سال گذشته در دریاچه آزادی زیر نظر مربی قایقرانی مسعود مهدوی‌نیا و محمد محسنی مربی بدنسازی آغاز کردیم و حدود 9 ماه در اردو بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن به مسابقات قهرمانان جهان اعزام شدیم و خوشبختانه توانستم در این دوره از رقابت‌ها مدال برنز کسب کنم. برای اولین بار در تاریخ قایقرانی ایران یک بانو مدال جهانی گرفت.

وی افزود: نهایتا به مسابقات تدارکاتی پارالمپیک 2020 توکیو اعزام شدیم و خداراشکر آن‌جا توانستم خوش بدرخشم و مدال نقره بگیرم. در این مسابقات فقط نماینده کشور ازبکستان شرکت نکرده بود ولی همه رقبای دیگر و کسانی که در قهرمانی جهان بودند نیز حضور داشتند. اگر شرایط همین گونه پیش برود و آمادگی داشته باشم، تمام تلاشم را می‌کنم تا در پارالمپیک بدرخشم.

بهروزی‌راد اظهار داشت: برای بچه‌های پاراالمپیکی همیشه کمبود تجهیزات ورزشی خصوصا قایق را داریم ولی خوشبختانه من از المپیک ریو تا به حال مشکل قایق ندارم. آن زمان یک قایق برای من فرستاند که کاملا مطابق با استانداردهای جهانی بود. پس از قهرمانی جهان که توانستم مدال برنز بگیرم، از طرف شرکت پلستکس شرکتی که با قایق آن سر خط رفتم، یک قایق با 50 درصد تخفیف به من هدیه دادند و 50 درصد دیگر آن را کمیته پارالمپیک باید هزینه کند تا وارد ایران شود. مدل این قایق کاملا جدید است و با آن در توکیو مسابقه خواهم داد.

بانوی پارالمپیکی تیم ملی ایران در پایان گفت: خوشبختانه از زمانی که رشته ما وارد سیستم خود قایقرانی شد خیلی توجهات بیشتر شده است و رییس فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان باتوجه به این که از ورزشکاران قدیمی این رشته هستند، با مشکلات و چالش‌هایی که ما با آن در ارتباط هستیم آشنایی دارد، خیلی از مشکلات را حل کرده است. درکل من از این قضیه خیلی راضی هستم انشالله که روند رو به رشدی داشته باشیم تا بتوانیم در میادین بین‌المللی نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن