Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:24:10 GMT

معاون عمرانی استانداری لرستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۵۰۹

معاون عمرانی استانداری لرستان منصوب شد

گودرز امیری، در حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  وزیر کشور با صدور حکمی گودرز امیری را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان منصوب کرد.

 

در بخشی از این حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی» آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار استان لرستان و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این حکم افزوده شده است: ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی و ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه‌ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد ضمن هماهنگی با معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

 

همچنین در این حکم آمده است: توفیق روزافزون‌تان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

گفتنی است، تا پیش از این حکم احمد مرادپور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان را بر عهده داشت.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس استان همدان مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین کانون های مساجد استانداری لرستان حکم انتصاب معاون عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم «به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه قراردادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

ابوالقاسم مقیمی از آذرماه ۱۴۰۰ به در این معاونت مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 6082051

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان