Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی بروز حادثه تاسف بار سقوط کودک سنگنوردی اصفهانی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی تماسی تلفنی با پدر "آرمان غیاثی" از او و خانواده‌اش دلجویی کرد. وی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای این کودک ورزشکار، دستور پیگیری علت حادثه را صادر کرد.

این کودک هشت ساله در پی سقوط هنگام مسابقات سنگنوردی در اصفهان دچار صدمه شدید شده و اکنون در کماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق و اظهار همدردی با خانواده این کودک، از هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان خواست تا در اسرع وقت ضمن بررسی علت حادثه و برخورد جدی با مسببین آن، گزارش این اتفاق و اقدامات صورت گرفته را در اختیار این فدراسیون و عموم مردم قرار دهد.

هم‌چنین این فدراسیون از کلیه متقاضیان برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های کوه‌نوردی، سنگ‌نوردی و طبیعت‌گردی درخواست کرد تنها ضمن هماهنگی با باشگاه‌های دارای مجوز، هیات‌های استان و شهرستان و پس از اخذ مجوزهای لازم با بهره‌گیری از مربیان بازآموزی دیده و با رعایت کلیه مفاد آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اقدام به اجرای برنامه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث خواندنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، مصیب آسیابانی امروز دوم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شده است. 

دادستان منوجان گفت: چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی نموده و از صحنه جرم متواری شده است .

آسیابانی افزود: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز عدم کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس