Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:03:01 GMT

خبرهای امیدآفرین و موثق در جامعه منتشر شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۶۳۶

خبرهای امیدآفرین و موثق در جامعه منتشر شود

حبیب الله خجسته پور روز سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در سالن کوثر استانداری ابراز داشت: دشمنان با تبلیغات و سیاه نمایی به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور هستند و تشریح خبرهای موثق برای مردم موجب ناکامی دشمن می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت رسانه بیش از پیش استفاده کنند، ادامه داد: همکاری، تعامل و ارتباط موثر مدیران با رسانه موجب آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فضایی که در جهان، منطقه و کشور در حوزه اقتصاد مطرح است و از آن جنگ اقتصادی نام برده می‌شود ضرورت اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه با تکیه بر خبرهای موثق در زمینه دستاوردهای اقتصادی را دو چندان می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب امید افزایی در بین مردم و افزایش تلاش و پویایی می‌شود.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: به منظور اطلاع رسانی و تصمیم گیری در حوزه اقتصاد با توجه به اهمیت موضوع، شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در کشور به ریاست وزیر کشور و در استان‌ها به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار شکل گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برای اثربخشی هرچه بیشتر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورا نقطه نظرات اصلاحی خود در بهبود عملکرد این شورا را اعلام کنند.

در نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان، درباره بهبود عملکرد شورا بحث و تبادل نظر شد.

استان سمنان ۷۰۲ هزار نفر جمعیت و ۹.۷ میلیون هکتار وسعت دارد و صنعت و گردشگری مهمترین محورهای توسعه برای سال‌های آینده این استان تعیین شده است.

۷۳۴۲/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان روابط عمومی و اطلاع رسانی رسانه استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897940

دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است