Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان ظهر امروز(سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از کارت ایثار رزمندگان که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این کارت به‌عنوان یک سند ملی ایثار به بستر دولت الکترونیک متصل خواهد شد و ایثارگران از تسهیلاتی که در آنجا پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از این کارت‌های متعددی از سوی یگان‌های نیروهای مختلف نظامی برای رزمندگان صادر شده بود؛ اما بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه مکلف شدیم تا با اجرای سند ملی ایثار، کارت ایثار رزمندگان را صادر کنیم.

وزیر دفاع درپایان خاطر نشان شد: با اعطای کارت ایثار، رزمندگانی که بیش از ۴۵ روز سابقه حضور در دوران دفاع مقدس دارند، شناسایی می‌شوند.

کد خبر 4727475

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر دفاع ایران امیر حاتمی ایثار و شهادت ستاد کل نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی حسن روحانی محمدجواد ظریف ایران ایالات متحده آمریکا هفته دفاع مقدس دفاع مقدس اسحاق جهانگیری دولت دوازدهم محمد جواد ظریف سپاه پاسداران برجام ارتش جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن کامل این پیام بدین شرح است:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های دلاورمردانی است که در ارتش مردمی و مکتبی جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و با توکل به خداوند و الهام از مکتب عاشورا برای دفاع از کیان این مرز و بوم جوانمردانه ایستادگی کردند.

امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیروهای شجاع و کارآزموده خود، به حصن حصین واقعی انقلاب تبدیل شده و در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

بی شک جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ارتش میهن اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست. در این روز تاریخی که روز همبستگی نیروهای مسلح نیز هست، همه ساله نیروهای نظامی و انتظامی با انجام مراسم رژه، تجهیزات و توانمندی‌های خود را برای دلگرمی و شادی مردم و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان به نمایش می‌گذارند.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده‌های معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز این نیرو و تمامی حماسه‌آفرینان آن تبریک می گویم و سربلندی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

کد خبر 6080282

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار