Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:25:51 GMT

کمک خیران تفرشی گره گشای دانش آموزان نیازمند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۷۱۱

کمک خیران تفرشی گره گشای دانش آموزان نیازمند

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خیرین و نیکوکاران تفرشی ۱۵۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

«محمد رضا بهمنی» ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مهر و مهربانی و تقدیر از خیرین و نیکوکاران در کمک و دستگیری از نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران در دستگیری از نیازمندان و تامین وسایل مورد نیاز دانش آموزان نیازمند بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند نیز همچون دیگر دانش آموزان حق تحصیل دارند، بیان کرد: آماده سازی وسایل مورد نیاز این عزیزان سبب حضور به موقع آنان در صحنه کسب علم و دانش می شود.

 

وی با بیان اینکه خیران شهرستان تفرش در آستانه بازگشایی مدارس 150 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند، اضافه کرد: کمک به دانش آموزان نیازمند کمک به آینده سازان کشور اسلامی است چرا که آینده ایران اسلامی به دست دانش آموزان امروز رقم می خورد.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر و نیکوکار و همیشه در صحنه شهرستان تفرش بیان کرد: از مبلغ جمع آوری شده 73 میلیون تومان به صورت کالا و مابقی به صورت نقدی بود که در سریع ترین زمان به دست دانش آموزان نیازمند رسید.

 

بهمنی در ادامه با بیان اینکه مرحله دوم شور نیکوکاری در مهر ماه برگزار می شود، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران می توانند با اهدای کمک به دانش آموزان نیازمند در کمک به ادامه تحصیل این افراد سهیم شوند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان همدان کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس اربعین حسینی اردبیل کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی استان مرکزی تفرش کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسابقات قرآن دانش آموزی در شهرستان‌های مرودشت، زرقان، خرامه و درودزن در خرامه برگزار شد.
در این دوره از مسابقات ۵۰۰ دانش آموز در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، مداحی در خرامه با هم به رقابت پرداختند.
شهرستان خرامه در شرق فارس و در فاصله ۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • شرق مازندران نیازمند پایانه صنعتی دام است