Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در جلسه علنی امروز پارلمان طی تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: بنده متعجم که ما دولت مستقل داریم و وزارتخانه‌ای برای حمل و نقل وجود دارد، این چه ولنگاری در بحث قیمت بلیت هواپیما است که وجود دارد؟ خانواده‌ها مریض و دانشجو دارند که می‌خواهند از خدمات هوایی استفاده کنند از طرفی در آستانه ایام اربعین قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وضعیت بلیت هواپیما به گونه‌ای است که قیمت صبح آن با ظهر و شب‌ فرق دارد و برای یک پرواز انواع نرخ‌ها موجود است.

گودرزی ادامه داد: آقای وزیر راه و رئیس جمهور مردم گناه دارند که دستشان به شما نمی‌رسد، به وضعیت آنها رسیدگی کنید چرا که در صورت ادامه شرایط موجود چندی دیگر وضعیت قیمت قطار و اتوبوس بین شهری نیز آشفته می‌شود.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: چرا برای وضعیت مسکن، معیشت و اقتصاد برنامه‌ای وجود ندارد؟ جمهوری اسلامی ایران یک رژیم با اقتدار است و نباید در کشور چنین وضعیت حاکم باشد.

او در پایان گفت: رئیس جمهور و وزیر راه باید با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین نظارت بیشتری به وضعیت حمل و نقل داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟

فتح الله توسلی تصریح کرد: قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کسی پاسخگو نیست و آقای وزیر میدانید مردم باید از هفت ماه قبل باید خودرو را تحویل می‌گرفتند، اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

به گزارش ایلنا، وی در نشست علنی امروز (یکشنبه دو اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام حمایت از اجرای عملیات وعده صادق گفت: به عنوان خادم مردم باید مواردی را یادآوری کنم، از جمله کمبود نیروی انسانی در جامعه پزشکی یک مسأله مهم است و من تاکید میکنم مسئولین باید از محیط گلخانه‌ای خارج شوند و واقعیت‌های جامعه را ببینند.

وی افزود: کشاورزان در تامین سوخت خود مشکل دارند و نباید کسانی در تهران با تصمیمات ناهماهنگ کشاورزان را در شرایط سخت فعلی سرگردان کنند، بررسی‌های نشان می‌دهد حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور نیز بسیار ناچیز است و انگیزه کافی در این وزارتخانه وجود ندارد و آسیب جدی به کشور خواهد زد همینطور وضعیت بازار و افزایش نابسامان قیمت‌ها قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش قیمت ارز قابل پذیرش نیست و همه باید به وظایف خود عمل کنند و سازمان توسعه تجارت در این زمینه غیر پاسخگو است و به وظایف خود به خوبی عمل نکرده است و باید در این زمینه عمل کند.

وی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، گفت: وزیر محترم صنعت معدن و تجارت من شما را یکی از وزرای با سابقه و توانمند میدانم، اما بار‌ها عرض کردم وضعیت خودرو پاشنه آشیل وزارت صمت است و آیا وزیر از وضعیت خودرو و کیفیت و قیمت آن اطلاع دارد؟

وی ادامه داد: شرکت‌های خودروسازی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کس پاسخگو نیست و آقای وزیر میدانید مردم باید از هفت ماه قبل خودرو را تحویل می‌گرفتند، اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند و در نهایت می‌شنوند که این خودرو مورد نظر شما موجود نیست.

دیگر خبرها

  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟