Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:11:19 GMT

شایان – پرسپولیس؛ موعد انتقام از کالدرون

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۷۲۶

شایان – پرسپولیس؛ موعد انتقام از کالدرون

مدافع چپ سابق پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیراهن تیم جدیدش برای اولین بار مقابل سرخپوشان قرار گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس، در جریان اردوی آماده سازی ترکیه با خبر قرار گرفتن نامش در لیست مازاد مواجه شد تا جدایی تلخی با سرخپوشان داشته باشد.

 

ماجرای جدایی او از پرسپولیس اما مدت‌ها به درازا کشید و او و سروش رفیعی بارها در جلسه با ایرج عرب به دنبال راهی برای توافق در این زمینه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلح بعد از دریافت رضایتنامه‌اش راهی سپاهان شد تا یک نقل و انتقال جنجالی را به نام خود کند و از همان زمان هم مدعی شد تا در جدال با پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا بگذارد.

 

مصلح در 4 هفته ابتدایی لیگ با توجه به مصدومیتی که داشت نتوانست در ترکیب اصلی به میدان برود و فرصت کوتاهی نصیب خود کرد. با این حال بعید نیست با توجه به انگیزه‌های شخصی‌اش برای تقابل با پرسپولیس، امیر قلعه نویی در دیدار این هفته شانس حضور فیکس در ترکیب این تیم را در آزادی به این مدافع چپ بدهد.


با این حال با توجه به تغییرات مدیریتی در پرسپولیس و البته ذهنیتی که برای مصلح وجود داشته که توسط کالدرون از این تیم کنار نگذاشته‌ شده، باید دید او در صورت تقابل با این تیم در دیدار هفته پنجم، چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

فولادمبارکه سپاهان شایان مصلح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، گرجستان برای اولین بار صعود تیم ملی فوتبال خود تورنمنت بزرگ "یورو" را جشن گرفت. در پی این موفقیت ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر این کشور، بازیکنان را "قهرمان" توصیف کرد و آنها را برای دریافت جایزه دولتی نامزد کرد.

کوباخیدزه پس از اینکه گرجستان تیم یونان، قهرمان سابق یورو را با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی شکست داد، با بازیکنان و هواداران در مرکز شهر تفلیس جشن گرفت.

کوباخیدزه گفت که از سالومه زورابیشویلی، رئیس جمهور کشور می خواهد تا به این تیم جایزه دولتی "مدال افتخار" را به خاطر دستاورد تاریخی آنها اهدا کند.

کوباخیدزه در حساب کاربری رسمی دولت در فیس بوک گفت:"این مردان جوان قهرمان هستند و باید از آنها قدردانی کرد. با قدردانی از نقش پرافتخار ایشان؛ ما تصمیم گرفتیم همه اعضای تیم را برای دریافت مدال افتخار معرفی کنیم. امروز شادترین روز است و همین شادی ما را به هم پیوند می‌دهد."

گرجستان در مسابقات قهرمانی اروپا در مرحله گروهی با پرتغال، جمهوری چک و ترکیه دیدار خواهد کرد. این مسابقات ویلی سانیول، سرمربی فرانسوی تیم ملی گرجستان را به آلمان باز می‌گرداند، جایی که او از سال 2000 تا 2009 برای بایرن مونیخ می‌درخشید.

نکته جالب توجه برای هواداران فوتبال در ایران این است که، گئورگی گولسیانی، ستاره پرسپولیس نیز در این صعود کشورش را همراهی می‌کرد و بنابراین به همراه سایر بازیکنان مدال افتخار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد