Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی اظهار داشت: با دستور قضائی ،این واحد صنفی پلمب و متصدی واحد صنفی که یک خانم می باشد  به اداره نظارت بر اماکن عمومی دلالت گردیده و پرونده قضائی برای وی تشکیل شده است.

این مقام قضائی حفظ امنیت غذایی شهروندان را مهم برشمرد و افزود:دادستانی به عنوان مدعی العموم  ودر راستای حفظ حقوق عامه دستورات قضائی لازم را مبنی بر جمع آوری لوازم مصرفی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از سطح واحد های صنفی در شهرستان را صادر نموده است

دادستان جیرفت ادامه داد:در همین راستا یک هیات عالی متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت، دایره نظارت بر اماکن عمومی،دامپزشکی ،پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و نماینده دادستان در این شهرستان تشکیل شده است و به صورت مستمر بر بازار نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدعی العموم خاطرنشان ساخت:شهروندان می توانند هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق نهاد های مذکور به اطلاع مسئولان شهرستان برسانند و مطمن باشند در اسرع وقت به گزارش و شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق برنا شهرستان جیرفت فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت