Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت : گروه‌های جهادی و جهادگران در قالب‌های مختلف فعالیت خود به خوبی نشان دادند که اگر به ظرفیت نیروهای داخلی اتکا داشته باشیم، تمام مشکلات کشور برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، سرهنگ رضا پورشمسی صبح سه شنبه در آیین تجلیل از جهادگران برتر استان یزد اظهار داشت: روحیه جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است وامروز خرسندیم که در سومین روز سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس در خدمت جهادگرانی باشیم که با تمام توان و اخلاص کامل در راه خدمت به مردم و محرومان جامعه حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهادت امام سجاد(ع) افزود : در دورانی عده‌ای فکر می‌کردند چه امام حسین(ع) در مسند اداره حکومت باشند چه یزید آنها نمازشان را می‌خوانند و اتفاقی نمی‌افتد  و این تفکر زشت و خزنده تا به امروز هم ادامه دارد و مشاهده می‌کنیم که برخی دیانت را تنها به انجام نماز و روزه می‌دانند و در برابر ظلم هیچ ایستادگی ندارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان گفت:  حضرت آیت‌الله مشکینی دو مستحب را بسیار ضروری و تاثیرگذار در جامعه دینی دانسته‌اند که یکی از این موارد قرائت زیارت عاشورا و دیگری خدمت به مردم است.

پورشمسی تصریح کرد : اردوهای جهادی نماد تکیه بر نیروهای بومی است وروحیه جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر ایران اسلامی و استان یزد عنوان کرد: جهادگران یزدی ما الان از گروه‌هایی بهره‌مند هستند که در نقاط مخلتف کشور به خدمت مشغول هستند.

حضور پرشور جهادگران یزدی در مناطق سیل‌زده

مسئول بسیج  سازندگی سپاه الغدیر استان یزد هم در این مراسم با اشاره به حضور پرشور جهادگران یزدی در مناطق سیل‌زده گفت: جهادگران یزد ۹ هزار نفر روز خدمات به مناطق سیل‌زده ارائه کردند.

سرهنگ صادقی اظهار داشت: اردوهای جهادی به دو صورت جغرافیایی محور و محله محور اجرایی می‌شود و در اردوهای جعرافیایی محور، ۷۵۰ برادر و ۳۵۰ خواهر مشغول به فعالیت هستند و در مجموع این یک هزار و ۱۰۰ نفر، معادل ۴۵ هزار نفر روز به محرومان جامعه خدمات‌رسانی کردند.

وی افزود: در نوع دوم اردوها، شعار هر پایگاه یک محله را اجرایی کردیم و در این زمینه نزدیک به یک هزار نفر از بسیجیان خواهر و برادر فعالیت می‌کنند که بیش از ۵ هزار نفر روز خدمات این افراد است

صادقی هزینه کارهای انجام شده برای مناطق محروم استان در این اردوها را حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دانست و گفت: این خدمات زمینه محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور و استان را فراهم کرده است

وی به خسارت‌های ناشی از سیل‌های ابتدای امسال در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه سیل هم با وجود ویرانی‌های بسیار زیادی که داشتیم، همدلی و همراهی مردم بسیار باشکوه بود و هنوز جهادگران در نقاط سیل‌زده به صورت فعال حضور دارند

مسئول بسیج  سازندگی سپاه الغدیر استان یزد حضور جهادگران یزدی در نقاط سیل‌زده را خوب ارزیابی کرد و افزود: ۳۶ گروه در قالب ۹ هزار و ۵۳ نفر روز خدمات به رفع مشکلات این مناطق ارائه کردند

صادقی به اردوهای جهادی یک روزه اشاره کرد وافزود: این اردوها در مجموع ۷۷۰ نفر خواهر و ۱۷۵۰  نفر برادر هستند و در زمینه‌های مختلف به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده سپاه الغدير استان یزد اردوهای جهادی جهادگران برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در این پیام که امروز منتشر شد، اظهار کرده است: تاریخ پرشکوه ایران اسلامی همواره شاهد حضور مردان و زنانی بوده که برای دفاع از این آب و خاک و باورهایش خود را فدا کرده‌اند تا این کشور و ملت روز به روز قوی‌تر و مستقل‌تر از گذشته به سمت قله‌های تعالی حرکت کند و ارتش یکی از نمادهای پر افتخار این تلاش و فداکاری است.

این پیام‌می‌افزاید: ارتشیانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌طلبانه سیدالشهدا (ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

در این پیام همچنین آمده است: ۲۹ فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر مقام معظم رهبری "یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می درخشد.

در این پیام تاکید شده است: اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان ضمن پاسداشت رشادت های آن بزرگمردان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تمامی فرماندهان، کارکنان و خانواده گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین دارالارشاد اردبیل تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق روزافزون تمامی سربازان ولایت در ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6080279

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • مشکل ناترازی برق در کشور را رفع می کنیم
  • کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند