Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، مدیر روابط عمومی دادگستری استان کرمان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با عنایت به آموزه‌های دین مبین اسلام در پاسداشت کرامت انسانی و دستیابی سریع و آسان مردم به حقوق خود و بهره‌مندی از حقوق شهروندی در حوزه‌های قضایی استان کرمان سامانه نوبت دهی ملاقات با مقامات دادگستری کرمان به منظور تسهیل در تعیین وقت ملاقات و ارتباط با ریاست کل و سایر مسئولان ارشد قضایی استان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد بصیریان با اشاره به اینکه دادگستری استان کرمان طی چند سال گذشته همواره در زمینه استفاده از فناوری‌های نوین پیشگام بوده است گفت: در راستای بهینه‌سازی سرویس‌ها، فرآیندها و هدف‌گذاری دستیابی به رضایت مخاطبین، این سرویس نوبت‌دهی آنلاین راه‌اندازی شده است.
وی اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://dadgostari-kr.eadl.ir/نسبت به اخذ نوبت و سپس مراجعه حضوری  و غیرحضوری اقدام کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: متقاضیان پس از ورود به درگاه ملاقات مردمی در سایت دادگستری استان کرمان، ابتدا نوع ملاقات خود را (حضوری و یا غیرحضوری) انتخاب می‌کنند و در ادامه تاریخ ملاقات مردمی خود را انتخاب و سپس  نوع درخواست خود را مشخص و در نهایت با وارد کردن مشخصات خود، سامانه به متقاضی یک کد رهگیری به همراه تاریخ و ساعت دقیق مراجعه را اعلام می‌کنند.
بصیریان اظهار داشت: یکی دیگر از مزایای این سامانه امکان ثبت درخواست به صورت غیرحضوری است که در این شیوه فرد متقاضی می‌تواند با بارگذاری مستندات در سامانه و وارد کردن شماره همراه  خود؛ درخواست را ثبت و در ادامه از طریق پیامک و کد رهگیری، روند رسیدگی به وی اطلاع داده خواهد شد.
مدیر روابط عمومی دادگستری استان کرمان گفت: ضرورت است؛ شهروندان در زمان مراجعه به درگاه ملاقات مردمی، توضیحاتی که در سایت آمده را مطالعه نمایند تا در هنگام مراجعه حضوری، کارکنان حاضر در ملاقات مردمی بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ‌گوی شهروندان باشند.
وی افزود: در راستای حفظ عزت و کرامت حقوق شهروندی از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه  تعداد۲۳ جلسه ملاقات مردمی با مردم دیار کریمان انجام گرفته است.
بصیریان یادآور شد: در مجموع این ملاقات‌ها تعداد ۲ هزار و ۱۳۶نفر از شهروندان کرمانی  با رئیس کل دادگستری استان و معاونین دادگستری استان به صورت چهره به چهره ملاقات داشته و در نهایت  ضمن ارشاد، پاسخ مقتضی را دریافت و دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.
وی گفت: علاوه بر برنامه ملاقات مردمی تعداد ۳۶ مورد جلسه طرح هر مسجدی که حقوقدان نیز با حضور مقاماتقضایی در شهر کرمان در جمع نمازگزاران با بیان مسائل حقوقی انجام شده است.
مدیر روابط عمومی دادگستری استان کرمان بیان کرد: برنامه ملاقات مردمی در تمامی حوزه‌های قضایی از قبل در دستور کار دادگستری استان قرار داشته است.

۳۰۲۹/۹۸۹۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید نهال در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم رحیمی نیا، روز دوشنبه با اشاره به اینکه امسال مصمم‌تر از سال اول در راستای تولید نهال از تمامی ظرفیت‌های منطقه استفاده می‌کنیم افزود: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال جاری، گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان آغاز شد.

وی، افزود: در سال اول ۹ نهالستان در جنوب کرمان فعال بود که در سال جاری این تعداد به ۱۵ نهالستان افزایش می‌یابد که عملیات گلدان گیری در برخی از این نهالستان‌ها آغاز شده است.

رحیمی نیا، با تاکید بر اینکه در سال گذشته ۳۴ گونه نهال تولید و توزیع شد گفت: با تولید نهال سردسیری برای اولین بار، بالغ بر ۵۰ گونه نهال سردسیری و گرمسیری در ۱۵ نهالستان جنوب کرمان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، تولید و کاشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای عملیات امور مراتع نیز میزان ۹۰۰ کیلو بذر جمع آوری شده است تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تولید نهال در کیسه گلدانی اداره کل منابع طبیعی در تمام طول سال نهال توزیع و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با تاکید بر اینکه تعهد این اداره کل تولید ۵ میلیون اصله نهال در سال دوم است افزود: در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است بنا داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه و مشارکت مردم این میزان نهال در راستای طرح مردمی تولید و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان، توسعه گیاهان دارویی در مراتع و جنگل‌ها، تولید و توسعه ذخیره گاه‌های انار شیطان، اجرای عملیات بیولوژیک و بیومکانیک در حوزه جامع آبخیز، برنامه‌های تشویقی و تسهیلات کم بهره برای مجریان طرح‌های زراعت چوب را برخی از برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده این اداره کل در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

کد خبر 6078876

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • آغاز تولید نهال در جنوب کرمان
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادان متجاهر در کرمان
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادین متجاهر در کرمان