Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در پی انتشار اخباری مبنی بر ساخت فیلمی با موضوع زندگی مولانا و شمس، جمعی از طلاب با ارسال نامه‌ای به دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع تقلید، درباره درستی این کار پرسیدند. 

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پاسخ به این سوال گفته است: با توجه به اینکه این کار (ساخت فیلم درباره شمس) سبب ترویج فرقه ضالّه صوفیه می‌شود، شرعاً جایز نیست و باید از آن خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تماس با دفتر پاسخ به سوالات شرعی و مردمی آیت الله العظمی مکارم شیرازی صحت و سقم این خبر را جویا شد که مورد تایید نماینده دفتر ایشان قرار گرفت و صراحتاً اعلام کردند که آیت الله العظمی مکارم شیرازی ساخت این فیلم را جایز نمی دانند. 

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1303101

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران حسن فتحی مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از روز ۱۸ فروردین ماه با برگزاری سه مسابقه آغاز می‌شود، اما پیش از این سه مسابقه در تاریخ ۱۵ فروردین ماه یک مسابقه بسیار حساس برنامه‌ریزی شده که شاید حتی برنده آن بتواند قهرمان مسابقات لقب بگیرد. 

 این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میان دو تیم تراکتور و سپاهان برگزار خواهد شد و پیروزی در آن برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل تبریزی‌ها که از پرشورترین هواداران فوتبال در ایران هستند در این مسابقه بی‌شک تیم محبوبشان را تنها نخواهند گذاشت و به احتمال فراوان در این مسابقه حضور چشم‌گیری خواهند داشت.

گفتنی است که سال گذشته مصاف سپاهان و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام یکی از پر تماشاگرترین مسابقات فصل بود و قرمز پوشان تبریزی با پشتوانه حضور پرشور هوادارانش بود که توانست با یک گل سپاهان را شکست دهد و سد محکم می‌شود در مسیر قهرمانی آنها.

با این وصف می‌توان انتظار داشت که دیدار سپاهان و تراکتور با وجود اینکه هر دو دربی رفت و برگشت تهران برگزار شده با استقبال بیشتری همراه شود و رکورد بیشترین حضور تماشاگر را در اولین بازی سال ۱۴۰۳ به نام خود بزند.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • شعرخوانی مصطفی تبریزی در دیدار با رهبر انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • فیلم/ شعرخوانی مصطفی تبریزی در دیدار با رهبر انقلاب