Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@04:08:53 GMT

تجاوز گروهی به دختر دانش‌آموز در زنگ تفریح!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۳۰۸۶

به گزارش جام نیوز، روزنامه ایندیپندنت، اول مهرماه، در گزارشی هولناک از تجاوز گروهی 4 دانش آموز پسر به دختری 13 ساله در شهر نتیوت اسرائیل خبر داد که از سقوط آزاد اوضاع فرهنگی و اخلاقی در سرزمین های اشغالی حکایت دارد.

 

بر اساس گزارش‌ها، این قربانی ۱۳ ساله می‌گوید، متجاوزان دست و پای او را بسته و در زیرزمین پناهگاه مدرسه در طول 10 روز و در زنگ‌های تفریح، او را  مورد تجاوز گروهی قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پدر او به شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت، چهار پسر در تجاوز به دخترش نقش داشتند و «هر بار دو نفرشان بیرون از زیرزمین کشیک می‌دادند در حالی که دو نفر دیگر در داخل یکی به او تجاوز کرده و دیگری عکس می‌گرفته است».

 

 

او افزود: «من نمی‌دانم چگونه چنین فاجعه‌ای در یک مدرسه رخ می‌دهد. دخترم گفت آنها او را تهدید کرده بودند که اگر به کسی بگوید، او و بردار کوچکش را به قتل خواهند رساند و ویديوهای ضبط شده از تجاوز را پخش خواهند کرد. پس معلمان کجا بودند؟ مدیر مدرسه کجا بود؟ دختر من ویران شده است، از آن زمان تا کنون اتاق خود را ترک نکرده و مدام گریه می‌کند».

 

وکیل یکی از پسران تجاوز کننده پس از دستگیری این نوجوان، به هاآرتز گفت این پسر اتهام تجاوز را به کل رد کرده و می‌گوید «اصلا این دختر را نمی‌شناسد».

 

این وکیل اضافه کرد: «او هیچ‌وقت آن دختر را ندیده است و هرگز به آنجایی که دختر می‌گوید به او تجاوز شده، نرفته است».

 

این اتفاق هولناک در حالی در اسرائیل صورت گرفته که دو سال پیش نیز سایت شبکه 14 اسرائیل گزارش داد که ده ها دختر دانش آموز اسرائیلی شهادت داده اند در کلاس و یا حیاط مدرسه مورد تجاوز قرار گرفته اند.

 

بر اساس این گزارش دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی،با راه اندازی پویشی خواستار رسدیگی وزارت آموزش و پرورش به این معضل شدند.

 

نکته قابل تامل این است که چنین حوادثی به طور کامل توسط رسانه های فارسی زبان خارج از کشور همچون بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا بایکوت شده و سخنی از وضعیت نامناسب فرهنگی و اجتماعی در غرب به میان نمی آید.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام نیوز اسرائیل مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات ثبت‌نام کتب درسی سال تحصیلی آینده

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را ابلاغ کرد که بر اساس آن ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب­‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌­آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌­های درسی دانش‌­آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی پیوست انجام و پیرو آن کتاب‌های درسی، بر اساس سفارشات ثبت‌شده در سامانه، توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر این اساس ثبت‌نام‌ها برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه ۲۸ فروردین و همچنین پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) نیز از دهم تیرماه آغاز می‌شود.

همچنین اصلاح سفارش کتاب‌های تمامی دوره‌های تحصیلی از دهه سوم تیرماه، توزیع به منطقه و سپس به مدارس نیز از شهریورماه صورت می‌گیرد.

مدارس موظفند با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی‌نت‌ها پرهیز کنند.

‌همچنین مدارس باید ضمن اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی یاد شده، نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش‌آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

‌دانش‌آموزان و اولیای آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، «رمز عبور» ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) است؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • هنرنمایی زیبای دختر دانش آموز روی تخته سیاه با گچ
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود
  • دلبری پسر دانش آموز از خانوم معلم در کلاس درس؛ معلم از تنبیه منصرف شد!
  • کتب درسی از سه‌شنبه ثبت سفارش می‌شود
  • زمان ثبت سفارش کتب درسی اعلام شد
  • اعلام جزئیات ثبت‌نام کتب درسی سال تحصیلی آینده
  • ماجرای کتک خوردن بچه مدرسه ای دبستانی از معلمش در زاهدان + عکس